• 1
  • 2
2009-05-23, 19:55
Medlem
trancedreams avatar
Hejsan, jag har ett extremt irriterande problem. Nr jag ska kolla p ett videoklipp p internet p t.ex youtube lr ngon annan sida s kan jag inte kolla i fullscreen. Kan kolla en liten stund sedan lser sig bilden men ljudet gr fortfarande s d mste ja klicka ner fullscreen och trycka upp den igen fr det ska funka. R bara fullscreen som inte funkar fr om jag inte har det s flyter det hur bra som hellst.

Har ven provat att ladda ner flashplayer frn adobes hemsida fr det skulle tydligen hjlpa och det gjorde det ett tag men nu r det samma sak. Ngon som har samma problem?

Skulle vara vldigt tacksam p svar fr vill helst slippa formatera datorn!

Tack p frhand //Trancedream
Citera
2009-05-23, 20:03
Medlem
Vad har du fr grejer i datorn?
Citera
2009-05-23, 20:50
Medlem
trancedreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heenok
Vad har du fr grejer i datorn?

Corsair Powersupply 550W Black,ATX/EPS,
120mm Fan, 4xSATA, SLI, WxHxL

Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket
LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED m/flkt

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5,
Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Asus P5KPL, G31, Socket-775, DDR2,
ATX, GbLAN, SATAII, PCI-Ex16

XFX GeForce GTX 280 602M 1GB GDDR3,

S prestandan r det inget fel p. Har varit shr i ngra mnader, har aldrig varit s innan
Citera
2009-05-23, 21:48
Medlem
Kan det vara ditt internet som inte r tillrckligt snabbt? Om det t.ex r hd. Testa att uppdatera drivrutiner till grafikkkort, ntverkskort och flash. Testa ev. med annan webblsare
Citera
2009-05-23, 21:54
Medlem
trancedreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heenok
Kan det vara ditt internet som inte r tillrckligt snabbt? Om det t.ex r hd. Testa att uppdatera drivrutiner till grafikkkort, ntverkskort och flash. Testa ev. med annan webblsare

Jag har 24 mb/s adsl s det ska funka och det funkar inte i internet explorer heller och har provat dra ner flash igen frn adobes hemsida funkar inte, men fr kolla drivers till grafikkortet och ntverkskortet se om det funkar
Citera
2009-05-23, 22:25
Medlem
Gr s. Brjade problemet efter att du gjorde ngt p datorn? T.ex installation, uppgradering osv.
Citera
2009-05-23, 22:33
Medlem
Har filmen buffrat frdigt nr du stter p fullscreen?
Citera
2009-05-24, 04:05
Medlem
trancedreams avatar
Det bara brjade helt pltlisgt, det blev bra ett tag nr ja drog hem flashplayer frn adobes hemsida men blev lika dant efter ett tag, och det funkar inte ven om klippet buffrat frdigt, det flyter p hur bra som helst utan helskrm och nr helskrmen lser sig s fortstter klippet hela tiden me ljud och s, det r bara bilden som lser sig. nr jag gr ur fullscreen s ser man att klippet har fortsatt ocks.
Citera
2009-05-24, 13:25
Medlem
avazzas avatar
Det hnder ven mig ibland, om nn har en lsning vore det mycket trevligt. Strande nr man r inne p t.ex. Redtube :P
Citera
2009-05-24, 15:11
Medlem
trancedreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avazza
Det hnder ven mig ibland, om nn har en lsning vore det mycket trevligt. Strande nr man r inne p t.ex. Redtube :P

Hehe aah det kan va strande det me ibland^^ men du fr la hlla kolla i trden se ifall det kmr nn lsning
Citera
2009-05-24, 15:17
Medlem
trancedreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avazza

Hehe aah det kan va strande det me ibland^^ men du fr la hlla kolla i trden se ifall det kmr nn lsning
Citera
2009-05-24, 16:36
Medlem
cannaBes avatar
Vilket OS kr du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto