Flashback bygger pepparkakshus!
2002-09-04, 21:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Nån som tetstat Tribulus från Naturens Droger...?
Citera
2002-09-04, 22:06
äldre konto (old)
Ej medlem
ja, det innehåller ephedra, en klenare variant av effe.... Det bränner fett någorlunda bra och du får en kick av det dom första gångerna du tar det. Tro inte på vad där står på deras sida...det är inte det minsta muskeluppbyggande! snarare tvärtom
Citera
2002-09-04, 22:44
äldre konto (old)
Ej medlem
nä, Tribulus inehåller inte Ephedra.. vad har du fått det ifrån? Tribulus Terrestris är en växt, Ephedra är en annan...

Frågade därför att jag sett många som har positiva erfarenher av det (inkl en på detta forum, sök själv på Tribulus) men tänkte höra om just naturens droger's Tribulus är lika bra som andra ställens..... kan ju variera i styrka och så..

(finns f.ö vetenskapliga forskningar som visar att Tribulus ökar testosteronet, så var inte så snabb på att dömma ut saker bara för att de är lagliga..)
Citera
2002-09-08, 21:11
äldre konto (old)
Ej medlem
??????

testa inte
blir bara lurad på pengar

alla anabola är minst 300% bättre
Citera
2002-09-09, 13:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Har gjort lite mer efterforskningar och det är visst så att de flesta under 30 år inte märker av Tribulus anabola effekter speciellt. Har använt det i 5 dagar nu (2 om dagen) och märker bl.a av ökad sexlust och kraftfullare erektion vilket tyder på att det inte är helt verkningslöst, iaf om man är över 30 som jag själv.

Får se om ett par veckor till om något mer händer, kanske ökar dosen till 3 om dagen.
Citera
2003-08-21, 16:52
äldre konto (old)
Ej medlem
är 18år kommer Tribulus att funka för mig ?
"
Denna Tribulus Terrestris är koncentrerad till 30% och levereras på 800mg kapslar, detta gör denna produkt 6 gånger mer potent än vår andra Tribulus produkt. Tribulus Terrestris öka din testosteron nivå med upp till 40% eller mer på endast 5 dagar. Funkar minst lika bra som "ryss femmor" "
länk www.naturensdroger.nuär det värt att testa? burken står hemma och är redo.
Citera
2003-08-25, 01:08
Medlem
Om ni nu ska testa Tribulus..... Testa Tribex 500, det ska funka bra att ta efter kurer iaf. Ska testa att ta det tillsammans med ZMA, efter min kur. Men givetvis blir det även Clomid.

Det läder Lasse säljer är jag lite tveksamm till vissa produkter. Bättre att köpa av kända märken om det finns ett alternativ till han saker påmarknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in