2013-10-20, 18:08
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Tips på serier tack! Några av dom jag tyckt om är The Wire,Breaking Bad,Dexter,Oz,Prison Break och Sopranos Finns det något mer liknande som ändå håller hög kvalite?

Har du bara glömt bort att ta med Boardwalk Empire? Annars har du några timmar framför dig.
Citera
2013-10-20, 19:08
Medlem
Fooulzs avatar
Söker en serie som är sjukt bra. Då snackar jag inte att den ska vara halvbra med kanske tre säsonger, utan det måste verkligen levereras i varje avsnitt, lite som Breaking Bad eller Prison Break, alltså serier som man kommer ihåg i flera månader... Ös på!
Citera
2013-10-20, 23:16
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Har du bara glömt bort att ta med Boardwalk Empire? Annars har du några timmar framför dig.

Se där har faktiskt missat den! Blir defenitivt att titta igenom den, speciellt när jag även såg att det var HBO som har skapat den Tack för tipset.
Citera
2013-10-20, 23:58
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Tips på serier tack! Några av dom jag tyckt om är The Wire,Breaking Bad,Dexter,Oz,Prison Break och Sopranos Finns det något mer liknande som ändå håller hög kvalite?

Ray Donovan kommer Du att gilla!
Citera
2013-10-22, 00:06
Medlem
abcdefghijklmnos avatar
Gillar som alla andra här Breaking Bad, The Wire, Sopranos och Oz. Det är mina absoluta favoriter. Prison Break var också bra när det begav sig. Halvgillade också Mad Men (fastnade dock på säsong 3).

Söker nu någonting av ren och skär kvalité, helst nått som inte tar 4-5 avsnitt innan det kommer igång. Står nu i valet att se antingen The Shield, White Collar, The Mentalist, Boardwalk Empire eller Homeland. Vilken rekommenderas?

Vet att dom kanske skiljer sig åt mycket och att jag är lite luddig, men ändå!
Citera
2013-10-22, 01:12
Medlem
Tjatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefghijklmno
Gillar som alla andra här Breaking Bad, The Wire, Sopranos och Oz. Det är mina absoluta favoriter. Prison Break var också bra när det begav sig. Halvgillade också Mad Men (fastnade dock på säsong 3).

Söker nu någonting av ren och skär kvalité, helst nått som inte tar 4-5 avsnitt innan det kommer igång. Står nu i valet att se antingen The Shield, White Collar, The Mentalist, Boardwalk Empire eller Homeland. Vilken rekommenderas?

1. The Shield
2. Boardwalk
3. Homland
4. White Collar
5. The Mentalist
Citera
2013-10-22, 10:00
Medlem
Citat:

Jag håller inte med, utan rekommenderar White Collar och The Mentalist istället, båda blandar humor och drama på ett klockrent sätt. White Collar tror jag dock är enklare att komma in i, inledningen påminner mycket om Prison Break, kort bakgrund ges samtidigt som du kastas direkt in i handlingen och du får vara med från början.
Citera
2013-10-22, 11:02
Medlem
Wosps avatar
Citat:

Kan bara uttala mig om The Shield och White Collar, då jag inte sätt någon annan som du nämner. Men jag rekommenderar att du snarast kollar på båda. Riktigt grymma serier.
Citera
2013-10-23, 01:12
Medlem
abcdefghijklmnos avatar
Blev White Collar till att börja med. Väldigt bra pilot måste jag säga, verkar väldigt lovande!
Citera
2013-10-23, 13:04
Medlem
Korders avatar
Sett alla fem, men slutade följa både White Collar och The Mentalist efter ett tag. Boardwalk Empire och Homeland är klasser bättre än de andra tre, enligt mig.
Citera
2013-10-25, 01:03
Medlem
Bra polisserier?

Hej,

Letar efter en bra polisserie. Finns det?

Följde Miami Vice på 80-talet och har även kikat på The Shield nyligen. Vad finns det mer?
Citera
2013-10-25, 01:06
Medlem
Authixs avatar
Tusenbröder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in