Att snacka onani är ett samtalsämne jag ofta har tillsammans när jag pratar med mina vänner och jag vet även att det är mycket populärt att snacka om det här på självaste Flashback så varför inte?
Äntligen någon som föreslår ett ämne som känns lite underground. Jag är trött på alla som föreslår nya forum som kläddesign, dansbandsmusik och hemslöjd. Jag röstar för.
Jo. Jag kan se mig att det provas om mods pallar med det, funkar det inte så ä det väl bara att stänga ner. Det kan även ha en touch av att vara lite överdrivet, men vafan.!
Onaniforum tipsar om nakenbad i Åkers styckebruk – badgästen Lisa: ”Kände mig otrygg”
Uppdaterad idag 08:56Publicerad idag 05:30
Malsjön i Åkers styckebruk är ett populärt besöksmål för nakenbadare. Men sjön lockar till sig människor som är ute efter något annat. Efter ett obehagligt möte vid sjön upptäckte badgästen ”Lisa” att platsen rekommenderas på en onanisajt.
– Jag kommer aldrig nakenbada där igen, säger Lisa som egentligen heter något annat.
Onaniforum tipsar om nakenbad i Åkers styckebruk – badgästen Lisa: ”Kände mig otrygg”
Uppdaterad idag 08:56Publicerad idag 05:30
Malsjön i Åkers styckebruk är ett populärt besöksmål för nakenbadare. Men sjön lockar till sig människor som är ute efter något annat. Efter ett obehagligt möte vid sjön upptäckte badgästen ”Lisa” att platsen rekommenderas på en onanisajt.
– Jag kommer aldrig nakenbada där igen, säger Lisa som egentligen heter något annat.
Det måste visas på 30 trådar om onani som det skrivits i senaste veckan för att det ens ska övervägas.
Från FAQ:
Citat:
Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum'. Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.
Borde det inte finnas ett subforum i sexualitet för onani? Det är ju ändå ett rätt stort diskussionsämne.
De tekniska aspekterna bör ju rymmas under "sextekniker", och de etiska aspekterna bör rymmas under religion eller "manosfärer". Allmänt kåtsnack om onani kanske inte har på forumet att göra över huvud taget, om det handlar om rent sexchattande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!