2009-05-23, 19:18
Medlem
d0kt0rns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Visserligen känns det ibland som om det nästan finns mer runktrådar än trådar ang. reguljärt samlag men jag tycker nog ändå att ett sådant forum vore rätt onödigt.

varför vore det så onödigt då? om det nu som du säger finns så många runktrådar är det väl bra att samla dom på ett ställe, istället för att dom ska va utspridda i det andra subforumet för erotik o sexualitet??
Citera
2009-05-23, 20:13
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0kt0rn
klart som fan det finns underlag, man kan ju diskutera allt möjligt, t ex olika runkvanor (var man lägger satsen, vad man runkar till, hur man runkar). finns nog en hel del. vad gäller kvinnlig onani skulle d va riktigt kul o se flera trådar om det, det är ju nyfiken på
Känns inte som att underlaget räcker till för en hel avdelning, direkt... Tyvärr. Onani är festligt och värt att diskutera på många sätt, men det är nog tungt att underbygga ett eget forum för saken.
Citera
2009-05-23, 20:19
Medlem
A-Hs avatar
Jag kan tänka mig att denna forumdel kommer bli väldigt populär.
Citera
2009-05-23, 20:20
Medlem
d0kt0rns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-H

där har vi en motivering! men skit i det då era tråkjävlar
Citera
2009-05-23, 20:21
Medlem
ZloHs avatar
Kanske göra en sammanslagning av trådar som täcker detta; en för runkvanor, var man lägger satsen men en avdelning enbart för onani är nog lite att ta i
Citera
2009-05-23, 20:21
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
En halvtimme om dagen för ett stort antal medlemmar iaf...
Citera
2009-05-23, 22:01
Medlem
d0kt0rns avatar
ja absolut, nästa steg i min flashback-reform kommer bli en klistrad tråd: "onanirapporter" och precis som med tripprapporter kan mn självklart betygsätta. rapporter innehållande äventyrsonani uppmuntras.
Citera
2009-05-23, 23:14
Medlem
Ibland vill man diskutera runk ibland penetration skönt att ha det sorterat.
Citera
2009-05-23, 23:21
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Ibland vill man diskutera runk ibland penetration skönt att ha det sorterat.

Då får vi fixa så att vi har ett penetrationsfora och ett onanifora, så kan allt annat om sex och samlevnad tas i det övriga sex- och samlevnadsforat.
Citera
2009-05-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Då får vi fixa så att vi har ett penetrationsfora och ett onanifora, så kan allt annat om sex och samlevnad tas i det övriga sex- och samlevnadsforat.

Nja, mycket kan ju lika gärna diskuteras i relationsforat och psykologi forat. Enbart onani och penetration!
Citera
2009-05-23, 23:39
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Nja, mycket kan ju lika gärna diskuteras i relationsforat och psykologi forat. Enbart onani och penetration!

Du vet att det finns mer inom sex än onani och penetration va?
Citera
2009-05-23, 23:40
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Vad har du tänkt ska diskuteras där?

Bästa sättet att sätta sig på sin hand så den domnar av. Då får man känslan av att någon annan runkar av en.

Eller sätta sig på sin kuk så den domnar av. Då får man känslan av att man runkar av någon annan.

Sedär, redan två möjliga trådförslag på mindre än en (1) minut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in