2003-11-08, 16:10
Medlem
upp till var och ens smak och plånbok. jag föredrar mg.
Citera
2003-11-08, 16:21
Medlem
Nemesis1s avatar
100 HBW för 500 kr tycker i alla fall jag är billigt...
Citera
2003-11-08, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
100 HBW för 500 kr tycker i alla fall jag är billigt...

Jo, det är det pris Smartbar tar och då är det bra kvalité på dem...
Citera
2003-11-08, 16:56
Medlem
det där med att det är olika kvalitet på fröna dom säljer i alla smartshops är nog bara bull. ursäkt för att tjäna mer pengar.
Citera
2003-11-08, 17:01
Medlem
Nemesis1s avatar
Är det någon som provat extraktet som Naturens säljer??
Citera
2003-11-08, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HickA
det där med att det är olika kvalitet på fröna dom säljer i alla smartshops är nog bara bull. ursäkt för att tjäna mer pengar.

Det finns två olika kvalitéer. Köper du en stor laddning från en oseriös leverantör stoppar han i dem sämre som kostar honom 1/5 av det andra i inköp.
Citera
2003-11-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HickA
Vettifan faktiskt. En polare tog 10st Low Quality som kostar 25:- på naturensdroger och han kände inte nånting, inte ens lite skum. Man har ju hört från alla som tagit 10st som kostar 99:- att det har hänt jäkligt mycket.
Citera
2003-11-09, 01:52
Medlem
ok, möjligt att en viss skillnad finns, men jag tror knappast att det effekten är i proportion med priset.
Citera
2003-11-09, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elite
Vettifan faktiskt. En polare tog 10st Low Quality som kostar 25:- på naturensdroger och han kände inte nånting, inte ens lite skum. Man har ju hört från alla som tagit 10st som kostar 99:- att det har hänt jäkligt mycket.

För naturensdroger och low quality anger de ju själva att 30 - 40 frön motsvarar 10 normala.
Citera
2003-11-09, 02:45
Medlem
mm... troligt!
Citera
2003-11-09, 02:50
Medlem
baby

Andra gången jag tog hbw så var det 10 st, jag stoppade dem i munnen och knapprade tills dem blev så små som möjligt. Sen sköjlde jag ner med vatten. det börjar komma lite smått och efter ca 50 min så får jag härliga rysningar i magen och i film kan vara rätt härligt. men sen efter några timmar när jag ska gå och lägga mig så börjar nått icke trevligt. En sekund känns som en jobbig minut. Tänker, bara somna så är det lugnt. Ingen tidsuppfatnning men blir väl ett antal timmar som jag ligger och vänder mig. Funderar på 112 (Vilket är VÄLDIGT sällan jag gör), eller säga till nån men jag vet ju innerst inne att "vad ska dem göra", bättre att hålla ut och stanna utanför ev register. Somnar säkert inom nån timme. Vaknar sen och och har hela tiden trott att jag skulle vakna vid kvällen nån gång, men vaknar någorlunda tidigt och och mår hyffsat. Meem det var inga roliga timmar i sängen, vet ej om det beror på att jag inte extraherade eller om det var en snetripp bara.

Första gången så tog (samma som 1:a, tugga svälja) jag 5 st hbw och kände mig lite glad och fnittrig, hade innan bestämt att jag skulle ut och dricka så efter en nån timme så började jag dricka. det jag kände sen var mest fyllan men några påpekade mina ögon *host*snut*host*. Men hade i alla fall inga biverkningar som i andra gången, kan det bero på att jag drack alkohol till?

Saker och ting kankse blev lite ot här men trodde kankse nån var intreserad.Var rädd om dig själv.
Citera
2003-11-16, 23:37
Medlem
Nån fråga till..

Funsmoke: Testat dina mg än?

HickA: Du skrev ju: 30 MG frön av typen flying saucer
á 14:- *8, detta räcker till rätt mycket mer än 5 starka doser, som hbw extraktet gör

30*8 är ju 240 frön, om nu en dos är 100 frön så bli det väl inte mycket mer än 5 starka doser? Det blir ju bara 2 och en halv dos?

Och blir det inte väldig jobbigt att knapra i sig eller extrahera 100 frön? Eller är dom mkt mindre än hbwfröna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in