Jag kommer följa denna serie.
Ullared Gekås är helt bizzart.
De
borde fästa en kamera i en kundvagn och bara filma.
Det är som noshörningar som slåss ibland.
Jag åker dit en gång om året för att köpa strumpor och för att titta på alla konstiga människor.
Nu sist så gick det knapp att ta sig fram där inne, det var mängder med folk.
Men det värsta är, om man går bakom nån annan (vilket man måste)
Så helt plötsligt så stannar personen mitt i gången, släpper vagnen börjar kolla på klänningar eller nått. (gångarna är 1 meter breda och vagnarna likaså)
Det bildas en rad med folk bakom en de försöker flytta hyllor o skit för att få igenom vagnarna.
Så jag var helt slut gått runt där inne ett antal timmar blir seg lutar mig fram mot vagnen. går och ställer mig närmast väggen fanns inga folk där de sålde typ glödlampor, jag höll på få en utomkroppen upplevelse pgr utmattning
i radion spelas Edit Piaf Låten
http://www.youtube.com/watch?v=M5gpBncR8zI
10 meter framför mig står två 40 åriga gubbar tittar helt hjärndöda upp på en 14" tv likt Macintosh reklamen 1984
http://www.youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8
i tvn loopas en reklamfilm om nån kran som kan spola 360 grader runt om diskbänken för endast 29 kr kan den bli din. Mer och mer folk samlades stirrande upp mot den lilla tvn.
Överallt där det är en tom plats, ingen köper nått man ställer sig för att kunna koppla av lite.
Så kommer folk tror man hittat nått klipp och börjar böka runt som vildsvin i tygtrasor o skit
vart man än står. Sen tittar de på en som detta var väl inget och går vidare sen kommer 4 kundvagnar till.
Enda stället (som alltid är överfullt) där man kan sitta och koppla av i är "Oasen" som det finns ett flertal av där har de 5 bänkar och 10 kaffeautomater och automater där de säljer kakor & negerbollar etc, där sitter folk halvt utslagna som om de precis släppts ut nått koncentrationsläger.
Så de skall bli intressant om de kan förmedla denna bild eller om allt är positivt vinklat.
Glömde nämna det är fullt med skåningar som går runt och ropar till varandra hela tiden
"Mikael titta vad jag hitta till daj den var väl fint?"