• 1
  • 2
2009-05-23, 16:11
Medlem
Var inne p Youtube idag fr att kolla lite klipp nr jag pltsligt fick syn p denna video om invandrares vld mot kvinnor:

http://www.youtube.com/watch?v=BauJE...e=channel_page

Tydligen r det ngot nystartat parti vid namn Miljonprogrampartiet som gjort videon. Hr r deras hemsida:

http://www.miljonprogrampartiet.com/

r det ngot som vet mer om detta icke politiskt korrekta partiet? De har en hel del rtt intressanta punkter mste jag sga. Dremot verkar de vara vldigt hemlighetsfulla nr det gller deras medlemmar.
Citera
2009-05-23, 16:28
Medlem
Lter som ett nationalistiskt konservativt parti, bl.a. r deras invandrarpolitik r verdriven, de inte vill ge bistnd till fattiga lnder och de vill bygga ut vattenkraft.
Citera
2009-05-23, 17:23
Medlem
Brookuss avatar
Helt suvern invllningspolitik. Lter som ngot man sjlv skulle ha skrivit.
Citat:
De som inte har flyktingstatus ska avvisas omedelbart. De som inte kan identifieras eller har en bakgrund som inte kan kontrolleras ska automatiskt avvisas efter identifieringsfrsk i samarbete med Interpol.
...
Asylskande ska bo i fngelseliknande inhgnader i vntan p att deras fall snabbutreds. D kan de inte beg brott eller bidra till att frstra den svenska idyllen. Det gller alla som vntar p beslut.
...
Istllet fr ett Migrationsverk skapas ett Utvandringsverk som ser till att avvisningar verkstlls snabbt och effektivt. Samtidigt mste andra organisationer skapas fr att stda upp efter den politik som frstrt Sverige.
Citera
2009-05-23, 18:26
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Helt suvern invllningspolitik. Lter som ngot man sjlv skulle ha skrivit.

Det var ta mej fan det finaste jag hrt sen jag konfirmerade mej...
Citera
2009-05-23, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Det var ta mej fan det finaste jag hrt sen jag konfirmerade mej...
Ska du ha ett fikon?
Citera
2009-05-23, 23:12
Medlem
Tror nog att det r en troll.. Nga PK:iter vill f folk att "signa upp" fr att sedan kunna peka p den utbredda rasismen och viljan att tro p vad som helst om invandringen/invandrarna.

Tips: Mona Muslim eller ngon statlig PK-organ ligger bakom trollandet
Citera
2009-05-23, 23:44
Moderator
skunkensunes avatar
Vilket trams. Hur skall man kunna ta ett parti p allvar som inte ens skriver ut vilka som sitter i partiledningen.

Sedan finns det en mngd srskrivningar p sidan.
Citera
2009-05-23, 23:48
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Jag som trodde att jag ntligen inte var ensam om att tycka att det skulle behvas ett nytt miljonprogram.

Men ja..det luktar lite vl mycket troll om det dr..

Att uttryckligen skriva att asylskande br bo i fngelseliknande inhgnader knns inte som ngot en mnniska med normalintelligens skulle gra ven om hon tyckte det.
Citera
2009-05-24, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aarto
Tror nog att det r en troll.. Nga PK:iter vill f folk att "signa upp" fr att sedan kunna peka p den utbredda rasismen och viljan att tro p vad som helst om invandringen/invandrarna.

Tips: Mona Muslim eller ngon statlig PK-organ ligger bakom trollandet

Eller "rapport inifrn" ett halvr frn nu: (nr SD ska frhindras att n riksdagen)
"Vi lade ut en hemsida med extrema politiska sikter och p kort tid hade vi vrvat 10.000 medlemmar"
Sedan fljer intervjuer med ngra vl valda "nya medlemmar" och hur dom resonerade. Allt fr att visa hur fascist-sverige r p frammmarsch och hur alla som rstar p SD egentligen rstar p "miljonprogramspartiet"

Det roliga r att extremvnstern (AFA, diverse kommunist/vegan/autonomt skrp etc.) lgger ut sidor som dessa (andra punkter p agendan men lika extrema fr det) som inte ens r troll men p allvar. Dr lr det inte bli ngra PK-reportage dock.

/Aarto
Senast redigerad av aarto 2009-05-24 kl. 10:37.
Citera
2009-05-24, 23:07
Medlem
Leif Ds avatar
Det verkar ju vara ett alldels underbart litet parti detta! Invandrigskritiskt och allmnt konservativt, precis vad jag gillar!
Citera
2009-05-25, 01:12
Medlem
Sg ut som det var skrivet av nn bondlpp som just gtt ut gymnasiet. Inte srskilt ambitist.

Men fr att bemta lite vett, utka vattenkraften = bra. Finns plats fr ett till vattenkraftverk i dallven, och den r redan frstrd - sger go for it.
Citera
2010-05-09, 00:41
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Tnkte bumpa hr & kolla om det finns nn som lyckats komma i kontakt med partiet (via email eller deras Youtube-konto)? Den anonyma hemsidan tillfredsstller mig inte helt, skulle vilja veta mer om namnet/namnen bakom den hr grupperingen, fr att bekrfta om det r fejk eller kta

Har frskt kontakta de via hemsidan men i kontaktformulret mste man ju fylla i nn skerhetskod (jag ser fan ingen skerhetskod, inte nnstans! ) r det nt p fel webblsaren eller vad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in