Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-27, 00:54
  #529
Medlem
Zöls avatar
Det värsta måste egentligen vara en som snarkar... om man är ute efter ett längre förhållande det vill säga.
Citera
2009-06-27, 01:09
  #530
Medlem
Liberations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleizohiet
Är ju mycket lättare att skriva upp preferenser och sa far det inte avvika pa för manga punkter.

Men jag har inte det sa med tjejer som är överviktiga. Jag menar överviktiga, inte dom som har det inom normalBMIn.
Inte nagra utan nagot pigment alls.
Inga klumpedunsar.
Inga missbildningar.
Inget har pa underarmarna och ingen mustasch.

Asså? Jag hoppas du vet att vad som kännetecknar däggdjur (därav också människan) är bland annat att huden är täckt med hår. Så unless du hittar en brud som pallar vaxa/raka/whatever sina armar också (utöver ben, armåla etc.) så kan du fortsätta leta in vain!

Mustasch förbud fattar jag dock, haha
Citera
2009-06-27, 01:56
  #531
Medlem
groovyjaxxs avatar
fan va poänglös tråd, kan ge mig fan på att TS har sitt ideal som någon brud han sett i porrvärlden :P

brudar SKA klä sig i korta kjolar..

tro du behöver inse att ALLA tjejer inte kan se ut som ditt ideal. likaså män.

sen så vet jag många som gillar flera saker av dom som du inte gillar enl din lista.

finns de karlar som avgudar feta kvinnor, gothare osv. :P
Citera
2009-06-27, 08:25
  #532
Medlem
Telli.Wonderbans avatar
Oj, listan kan göras lång, men jag drar bara några exempel.

-Kraftig övervikt
-Dålig hållning
-Alldeles för mycket muskler (egentligen ingen defekt, men jag gillar inte när tjejen ser ut att vara starkare än mig )
-Att hon röker eller snusar
-Tjejer som redan har tre barn trots att dom själva är runt 25.
-Nagelbitare som ändå envisas med att använda nagellack.
-Ögon som tittar åt olika håll.
-Fula tänder
-Någon ovan nämnde snarkingar. Det är sjukt jobbigt och avtändande.
-Tjejer som fortfarande sminkar sig som dom gjorde när dom var 13 år.

Finns mycket mer, men mycket är bundet till hur man är som person också.
Citera
2009-06-27, 17:03
  #533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Jag är 177. Nej de ska vara korta, mycket skönare när det kommer till sex. Man skulle kunna ta i tag i insidan på varje lår, lyfta upp dem och knulla de medan man står upp. MUMS. Allt mellan 160 och 165 är perfekt.

För oss killar som inte är sådär korta är tjejer över 175 inget problem. Tjejen är 177 (perfekt) och och klarar alla dina kriterier förövrigt!

Förresten, inte korta fula kjolar...
Citera
2009-06-27, 20:50
  #534
Medlem
moderatswings avatar
Ser att flera tagit upp tobaksbruk.
En tjej som röker accepterar jag men en tjej som snusar skulle nog aldrig vara okej. Finns det något vidrigare?

Sedan får känslorna vara hur starka som helst men snusar hon är det kört.
Citera
2009-06-27, 21:05
  #535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberation
Asså? Jag hoppas du vet att vad som kännetecknar däggdjur (därav också människan) är bland annat att huden är täckt med hår. Så unless du hittar en brud som pallar vaxa/raka/whatever sina armar också (utöver ben, armåla etc.) så kan du fortsätta leta in vain!

Mustasch förbud fattar jag dock, haha
Mycket märkligt fenomen, detta med mustasch-iga fjun på kvinnor från hela snygghetsskalan. Annars välkomponerade kvinnor som orkar noppa här och var och raka ben, armhålor, könsorgan, (armar?) men inte muschen

Tjejer måste helt enkelt tycka annorlunda om sina fjun på överläppen mot vad killar anser om dem...
Citera
2009-06-27, 22:05
  #536
Medlem
verkar som ni killar vill ha en brud som är/har:

blont hår
långhårig
runt 165
varken bimbo eller einstein
mycket lite kroppsbehåring
icke karriärskvinna
inga tattoos/piercings
icke slampa/fjortis
varken fet eller för smal
relativt stor rumpa och bröst
rolig utan att försöka vara komiker
sminkad med måtta
bruden ska kunna gå i högklackat
ha "bra" personlighet (inte dryg, egoistisk osvosv)
helst inte rökare

bara några "krav", måste säga att jag klarat mig ganska bra genom hela jävla tråden, dock väntar jag på tuttar (snarare cash), feströker, har navelpiercing och tycker strippbranchen verkar intressant i väntan på att jag ska veta vad jag ska göra med itt liv. låter som en självkär bimbo men är för trött för att kunna uttrycka mig på annat sätt
Citera
2009-06-27, 22:36
  #537
Medlem
Liberations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcoroc
Mycket märkligt fenomen, detta med mustasch-iga fjun på kvinnor från hela snygghetsskalan. Annars välkomponerade kvinnor som orkar noppa här och var och raka ben, armhålor, könsorgan, (armar?) men inte muschen

Tjejer måste helt enkelt tycka annorlunda om sina fjun på överläppen mot vad killar anser om dem...

Enligt vad jag sett så är det oftast tjejer som har blond mustasch som inte tar bort den. Dessa kvinnor tror antagligen inte att den syns. Men ack så fel det blir när solen skiner på från sidan
Citera
2009-06-28, 14:22
  #538
Medlem
Mona700s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
Fula tjejer,fula tjejer sucs!

nä det mest avtändande är instängd attityd, dålig hållning och tegelstensfitta

slappa rövar,tändsticks armar och ben,vit hy


Ursäkta min okunnighet, men vad är en "tegelstensfitta" ?
Citera
2009-06-28, 17:09
  #539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mona700
Ursäkta min okunnighet, men vad är en "tegelstensfitta" ?

Är ofta mkt smala tjejer som har det, där är ett jävla mellan rum och helt
platt.det ser ut som hon har gått med en tegelsten där och har formats därefter

http://4.bp.blogspot.com/_qcWjCO8idG...086118445.jpeg efter ett par hundra genomsökta bilder hittar jag denna,dock så kan det se mkt värre ut,men du förstår principen

-professorRobin
__________________
Senast redigerad av Robin:D 2009-06-28 kl. 17:12.
Citera
2009-06-28, 17:53
  #540
Medlem
Droofs avatar
Överklass attityd!
Något fruktansvärt avtändande och förargande.
Fjortis tjejer, alltså inte dom som är i fjortis åldern utan som är 20 år och beter sig som en fjortis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback