2009-05-23, 02:15
Medlem
Min dator separ sig alltid efter en viss tid efter uppstart. Jag vet inte om det r regelbunden tid, men frr eller senare sker det, kanske 3 timmar efter att jag startat datorn. Frst stngs MSN ned, och ibland beter sig startfltet p ett underligt vis , den liksom ndrar sig frn att vara i "XP-lge" till "windows klassisktlge". Sen efter ett lngre tag, n timmar framt s lgger internet av helt. Gr inte att surfa eller nt. Frsker jag logga in p msn, och vljer felskning s str det att den sger emot d den kommer till Gateway (tror det heter s iaf), och jag fr helt enkelt starta om datorn fr att den ska fungera igen. Sen nr jag vl starta om datorn s str det att det blev n fel med generic host process for win 32 services. Ska ven nmnas att ljudet lgger av under vissa tillfllen.

Jag har provat en gng med antivirus, som upptckte nt virus. Detta gick dock inte att ta bort, och jag orkade inte g in djupare p det d min dator nd sktte sig bttre under den tiden jag hade antivirus. Nu har dock virusskyddet gtt out of date, s nu har problemet kommit tillbaks.

Jag har ingen aning om alla problem har ett samband, har ni nn aning? Anvnder windows XP.
Citera
2009-05-23, 08:04
Medlem
Installera en frsk virus-scanner och se om det kan lsa ditt problem. Det finns ett gng som r gratis. Jag kan tyvrr inte hjlpa dig med vilken du ska vlja, men ta en titt p den hr sidan:

http://blogg.tkj.se/gratis-antivirus-program/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in