Närhelst det dyker upp en tråd om sexuella övergrepp (t.ex. denna https://www.flashback.org/showthread.php?t=801078) så fylls tråden snabbt av inlägg av typen:
Vore det inte möjligt att radera inlägg som dessa, antingen med hänvisning till OT eller KFK? Det tillämpas ju redan i graffitiforumet, till exempel, där graffitikritiska inlägg samlas i en tråd och i övrigt raderas, för att andra trådar skall slippa översvämmas av dem. Ett bra föredöme, anser jag, och något man borde ta efter i alla trådar om sexuella övergrepp.
Citat:
Den dagen det blir skottpengar på as som dom, blir automatiskt jorden en bättre plats.
Citat:
Fy fan vilka jävla as,skott pengar på dom borde de va
Citat:
Det borde vara skottpengar på såna där luffare.. shiit så låg ålder som 2 år på ett av barnen.. herregud.. dödsstraff skulle vara lindrigt i mina ögon för det dom gjort.. nån som sett filmen martyrs? man skulle göra så me dom
Citat:
offentligt stening borde det vara pa dem, javla krak, dem borde torteras minst i fem sex veckor och binda deras hander och fotter till hastar och slita av dem och lata dem forbloda, det galler alla svenskar invandrare blattar alla javla pedofiler och valdtakts man
Citat:
Inlägg som dessa är förvisso förståeliga, men de tillför inget till tråden, de är bara meningslös utfyllnad som man måste scrolla förbi för att kunna delta i debatten. Det är inte sällan som meningslösa inlägg som dessa utgör majoriteten av inläggen.
Utvisa dem på livstid efter välförtjänt arbetsläger i norra norrland där de kan gräva torv för hand på nån myggmyr sommartid och skotta snö vintertid.
Vore det inte möjligt att radera inlägg som dessa, antingen med hänvisning till OT eller KFK? Det tillämpas ju redan i graffitiforumet, till exempel, där graffitikritiska inlägg samlas i en tråd och i övrigt raderas, för att andra trådar skall slippa översvämmas av dem. Ett bra föredöme, anser jag, och något man borde ta efter i alla trådar om sexuella övergrepp.