2008-12-09, 07:05
Medlem
SingleStars avatar
Två bröder genomförde sexuella aktiviteter med barn och filmade*/fotade under aktiviteten när de satt barnvakt. Någon som vet vilka asen är?

"– Ärendet är mitt uppe i en utredningsfas men så mycket kan jag säga att vi tror att fyra barn i åldern två, fem, åtta och elva har utsatts, säger kriminalinspektör Matti Pavo vid Södertäljepolisen.
Polisen befarar att övergreppen gått längre och längre för varje barnvaktskväll och i vissa fall slutat med samlag. "

"39-åringen har suttit häktad på en rättspsykiatrisk avdelning sedan i september och har börjat medverka i utredningen efter frekventa samtal med psykolog.
Han är misstänkt för våldtäkt på fyra barn i åldrarna två till elva år och på en 17-årig tjej. "

http://lt.se/nyheter/1.51279
Citera
2008-12-09, 13:50
Medlem
Wraths avatar
Den dagen det blir skottpengar på as som dom, blir automatiskt jorden en bättre plats.
Citera
2008-12-09, 16:31
Medlem
Vintergrisens avatar
Lite intressant att bröderna har haft samma böjelse. Att en pedofil delar sitt intresse med ett av sina syskon är väl inte speciellt vanligt, eller?

Hade blivit mindre förvånad om 17-åringen varit den som de båda gett sig på.

Någon som vet var i Södertälje det här hände?
Citera
2008-12-09, 19:25
Medlem
KarlPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Lite intressant att bröderna har haft samma böjelse. Att en pedofil delar sitt intresse med ett av sina syskon är väl inte speciellt vanligt, eller?

Om det är invandrare det handlar om i det här fallet (vilket det troligen är) så är det inte ovanligt att man har samma sexuella böjelser.
Samtliga gruppvåldtäkter som begås i Sverige med tre eller fler gärningsmän begås ju av invandrare och det ofta tillsammans med en släkting som en bror, kusin eller farbror.
Citera
2008-12-10, 11:29
Medlem
knowss avatar
Dessa herrar ska hängas ut anser jag

Fy fan vilka jävla as,skott pengar på dom borde de va
Citera
2008-12-24, 05:46
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Hörde av en vän...

Att det ska ha flyttat in pedofiler för inte länge sedan i deras gamla hus utanför Södertälje....
Ska försöka få mer detaljer av min vän.
Citera
2008-12-24, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Två bröder genomförde sexuella aktiviteter med barn och filmade*/fotade under aktiviteten när de satt barnvakt. Någon som vet vilka asen är?

"– Ärendet är mitt uppe i en utredningsfas men så mycket kan jag säga att vi tror att fyra barn i åldern två, fem, åtta och elva har utsatts, säger kriminalinspektör Matti Pavo vid Södertäljepolisen.
Polisen befarar att övergreppen gått längre och längre för varje barnvaktskväll och i vissa fall slutat med samlag. "

"39-åringen har suttit häktad på en rättspsykiatrisk avdelning sedan i september och har börjat medverka i utredningen efter frekventa samtal med psykolog.
Han är misstänkt för våldtäkt på fyra barn i åldrarna två till elva år och på en 17-årig tjej. "

http://lt.se/nyheter/1.51279

De enda gången då SVENSKA bröder faktist ställer upp för varandra...

Pedofeli...
Citera
2008-12-24, 18:56
Medlem
BridgeRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Att det ska ha flyttat in pedofiler för inte länge sedan i deras gamla hus utanför Södertälje....
Ska försöka få mer detaljer av min vän.

Ta reda på om det finns något samband och vad det är för personer. Folk vill veta vilka asen är! Dom ska inte få vandra på dessa gator något mer.
Citera
2008-12-24, 18:56
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Näe, det är riktigt. Kan hända att båda varit utsätta för sexuella övergrepp i barndomen el. dylikt, något som torde öka risken för att utveckla en sådan störd sexuell läggning.
Men mest troligt är att den ena brodern är drivande och s.a.s. "fått med" den andra på det genom antingen hot eller övertalning.
Citera
2008-12-24, 21:12
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BridgeRock
Ta reda på om det finns något samband och vad det är för personer. Folk vill veta vilka asen är! Dom ska inte få vandra på dessa gator något mer.

Självfallet !!
Håll koll på brevlådan din
Citera
2008-12-26, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Självfallet !!
Håll koll på brevlådan din

Hört att dessa 2 bröder är dömda för pedofili i mycket tidig ålder iallafall den yngre av dom. Ska ha bott ute i söderort i början av 80-talet och framåt. Gillade att sitta med småflickor och borsta håret på dom så deras mammor och pappor fick lova att mer eller mindre hota dom för att dom skulle sluta upp med det dom höll på med. Alltså sjukligt redan då och då tycker jag det låter konstigt att dom inte innan åkt dit men det kanske dom gjort fast inte i lika omfattande skala. Man får hålla koll på sexbrott.com för där kommer det med all säkerhet att stå vilka dessa två as från helvetet är. Döda svinen rakt av är det enda raka för dom är obotliga och har redan ställt till sån skada att dom lever på lånad tid sen mycket länge.
Citera
2009-01-17, 15:01
Bannlyst
Någon som vet vad som händer i det här fallet? Finns det fler morgontidningar än LT i Södertälje som jag kan söka på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in