• 1
  • 2
2009-05-22, 23:11
Medlem
Masterkockens avatar
Som topic lyder, hur skulle du vilja avsluta ditt liv och när?

Själv skulle jag nog vilja dö på ett riktigt coolt sätt. Jag vill bli jävligt gammal och gärna uppleva barnbarns barn osv. men när jag sedan känner att slutet är nära skulle min "önskedöd" nog se ut på följande sätt: jag hyr en riktigt jävla dyr bil, hittar ett fint stup, ringer media och tipsar om min makalösa död och kör sedan i 200 km/h utför stupet framför kamerorna.

Ja, jag är helt psykiskt frisk, tycker bara att något sådant här vore betydligt grymmare än att bara somna in.
Skriv nu hur ni skulle vilja dö och när, kan vara hur som helst.

Har sökt men inte hittat en tråd med samma fråga/diskussionsunderlag.

Dessa sjuka idéer kan bero på dagens intag av alkohol...menmen, sätt igång och skriv!

Edit: kan vara både realistiska och orealistiska scenarion, mitt eget anser jag vara lite sådär halvrealistiskt iaf.
Citera
2009-05-22, 23:13
Medlem
Vad som helst utan dödsångest, såklart. Tror dock att tråden redan existerar.
Citera
2009-05-22, 23:13
Medlem
linlucs avatar
me
Citera
2009-05-22, 23:15
Medlem
H.E.L.s avatar
94 år i hjärtinfarkt hemma.
Citera
2009-05-22, 23:15
Medlem
Masterkockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Vad som helst utan dödsångest, såklart. Tror dock att tråden redan existerar.

Om det är fallet får admin låsa här....., fandå, jag som trodde att jag kommitt på något nytt.
Citera
2009-05-22, 23:18
Medlem
Vuxenkos avatar
Måste iallafall fylla 100 år så att jag får brev ifrån kungen Skulle väl nog helst somna in på typ juldagen när hela familjen med barn,barnbarn,barnbarnsbarn och barnbarnsbarnsbarnär där
Citera
2009-05-22, 23:19
Medlem
platypuss avatar
På vilket sätt som helst sålänge man inte lider innan
Citera
2009-05-22, 23:19
Medlem
Nubolics avatar
Självmordsbomba i nordstan ska jag nog köra på.
Citera
2009-05-22, 23:22
Medlem
Katarsiss avatar
Jag vill bli sjuk och ha ont så att döden kommer som en efterlängtad befrielse för både mig och mina anhöriga.

Jag vill inte ha ont länge, bara så pass att jag hinner ta de farväl jag vill och bli less på livet.
Citera
2009-05-22, 23:49
Medlem
pump-action.s avatar
Vill bli avrättad av ett gäng snygga tjejer som kanske hänger eller skjuter mig, för att inte tala om att köra en klassisk snitta halsen-avrättning. Det vore hett. Annars när jag kommit upp i en viss ålder, bara skita i allt och leva riktigt onyttigt, knarka, supa osv till kroppen är helt slut och då bara avsluta det själv på ett stilfullt sätt, skjuta sig kanske?
Citera
2009-05-22, 23:50
Bannlyst
Snabbt och oväntat. Bäst för min del men kanske inte för dom anhöriga.
Citera
2009-05-22, 23:57
Bannlyst
Fort.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem