När jag startar någon av adobes produkter får jag felmeddelande:
"Licenseringen för produkten fungerar inte". Jag har googlat i 3 dagar, eftersom det var då jag helt plötsligt började få det meddelandet. Jag har testat installera om CS4, startat om datorn, testat Adobes licensing key recover, rensat registret, m.m. Förstår inte varför det helt plötsligt slutar fungera. Jag använder Windows Vista 32-bitars. Jag har 4GB minne och 2.33GHz samt nVidia GeForce 260 GTX.
Någon som har tips? Jag skulle gärna ge något i retur till den som lyckas hjälpa mig.
Mvh, Fredrik
Senast redigerad av Livijn 2009-05-21 kl. 18:57.
Jag har använt produkten i snart full tid. Mitt felmeddelande kommer inte för att jag måste registrera produkten, utan för att det har blivit ett fel med licenseringen av produkten.
Det är inte så att du inte har läst i README filen där det kanske står att du ska lägga till lite i HOST filen?
Vissa kör med detta crack, eller vad man ska kalla det.
Det är inte så att du inte har läst i README filen där det kanske står att du ska lägga till lite i HOST filen?
Vissa kör med detta crack, eller vad man ska kalla det.
Jag har använt mig av ett sådant crack och jag har lagt till i host-filen.
Tänkte precis sova då jag testar en sista lösning - en som dock inte verkar trolig. Jag testar att byta namn på C:\ProgramData\FLEXnet till C:\ProgramData\FLEXnetold och så funkar det. WTF liksom?! Sjukt nice iaf
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!