2009-05-21, 18:54
Medlem
Hejsan!

När jag startar någon av adobes produkter får jag felmeddelande:
"Licenseringen för produkten fungerar inte". Jag har googlat i 3 dagar, eftersom det var då jag helt plötsligt började få det meddelandet. Jag har testat installera om CS4, startat om datorn, testat Adobes licensing key recover, rensat registret, m.m. Förstår inte varför det helt plötsligt slutar fungera. Jag använder Windows Vista 32-bitars. Jag har 4GB minne och 2.33GHz samt nVidia GeForce 260 GTX.

Någon som har tips? Jag skulle gärna ge något i retur till den som lyckas hjälpa mig.

Mvh, Fredrik
Senast redigerad av Livijn 2009-05-21 kl. 18:57.
Citera
2009-05-21, 18:58
Bannlyst
Ring kundservice
Citera
2009-05-21, 19:35
Medlem
Jag har endast en demoversion (trial) så jag har inte tillgång till kundsupporten.
Citera
2009-05-21, 21:26
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livijn
Jag har endast en demoversion (trial) så jag har inte tillgång till kundsupporten.

Hur många dagar har du använt den?
Och hur många gånger har du installerat om demon?

Ladda hem en nyckelgenerator eller köp produkten!
Citera
2009-05-21, 23:47
Medlem
Jag har använt produkten i snart full tid. Mitt felmeddelande kommer inte för att jag måste registrera produkten, utan för att det har blivit ett fel med licenseringen av produkten.
Citera
2009-05-22, 01:35
Medlem
TheCazes avatar
Det är inte så att du inte har läst i README filen där det kanske står att du ska lägga till lite i HOST filen?
Vissa kör med detta crack, eller vad man ska kalla det.
Citera
2009-05-22, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaze
Det är inte så att du inte har läst i README filen där det kanske står att du ska lägga till lite i HOST filen?
Vissa kör med detta crack, eller vad man ska kalla det.

Jag har använt mig av ett sådant crack och jag har lagt till i host-filen.
Citera
2009-05-22, 03:36
Medlem
Tänkte precis sova då jag testar en sista lösning - en som dock inte verkar trolig. Jag testar att byta namn på C:\ProgramData\FLEXnet till C:\ProgramData\FLEXnetold och så funkar det. WTF liksom?! Sjukt nice iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in