2009-05-21, 13:01
Medlem
PixiePunks avatar
Nu e det dags för mig att börja lägga upp lite låtar här med....har en helvetes massa låtar då min tillgång till musik är oehört begränsad,så vill man höra nått nytt får man skriva nått nytt....resulterar också i snäppet egendomlig musik....här kommer min första upload,en av de få covers jag kan,spela in den i all hast då vädret är fint och det vaknas skejt på stapel.....Nutshell http://www12.zippyshare.com/v/36769523/file.html
Citera
2009-05-21, 17:35
Medlem
I början lät det som när jag spelar och har tänt på så jag är redigt hög, ta det som en komplimang... Senare låter det också nice, sjunger bra.. Keep up the good work!
Citera
2009-05-21, 19:13
Medlem
Escapisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazxzy
I början lät det som när jag spelar och har tänt på så jag är redigt hög, ta det som en komplimang... Senare låter det också nice, sjunger bra.. Keep up the good work!

Hahaha, skön recension.
Citera
2009-05-21, 21:36
Medlem
Bartman777s avatar
man spelar som en gud när man rökt ju
Citera
2009-05-22, 01:17
Medlem
Escapisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
man spelar som en gud när man rökt ju

Helt klart. Nej, men tycker definitivt att man kan komma in djupare i känslor, kanske lite mer benägen att skifta känsla snabbt och lite klumpigare. Hjälper nog mig mer med lyssnandet och inspirationen nu för tiden dock. Man har ju inget band att jamma med längre.

Lite OT där.
Citera
2009-05-22, 09:10
Medlem
Bartman777s avatar
jo, du har så rätt, man har mycket lättare att komma i rätt "mood"
du har också rätt i att vi är jävligt OT nu, bäst vi ger oss
Citera
2009-05-22, 13:08
Medlem
PixiePunks avatar
Haha...Jag håller med,najs att lira när man e rökt,dock ej när man e full för då vill man så gärna men ack så B det låter:Pska slänga upp lite eget oxå så ni får se hur d låterpiiz
Citera
2009-05-23, 01:25
Medlem
Jag håller med om allt detta. För min del kan jag säga att ca 80% av min skivsamling och kanske 99% av det jag klassar som "favoriter" är gjort på något annat än filmmjölk, och det är fakta... Sjukt att inte folk fattar vilket otroligt hjälpmedel det är. Sälj effektpedalerna och köp knark, det tillför mer! :P
Citera
2009-05-23, 02:07
Medlem
Kapillärs avatar
Stämmer in i lovsången, även om det är lite off-topic. Psykedeliska droger ger en helt annan dimension till musikskapandet. Jag och min musik kommer aldrig bli sig lik sen första gången jag tog LSD till exempel.

Jag har en tendens att bry mig mindre om tonala riktigheter som harmoni etc. och istället spela efter ett koncept.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in