Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
Jag tycker att ditt resonemang bara ger mig ännu mer kött på benen vad gäller min farhåga om att inget görs, om inte en annan moderator eller admin har någonting emot vederbörande. Hur personen i fråga sköter sig i outlaw är väl inte relevant i just det här fallet, då det ju är uppenbart att han beter sig oproffsigt mot de vanliga användarna i andra forum.
Jag har rent personligen en jävla massa emot flera av moderatorerna, men moderatorrollen sköter de i regel bra. Knappast klanderfritt, men likväl bra. Även moderatorers inlägg kan rapporteras i vanlig ordning, men det sker sällan. Testa det.
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Vad lär inte ha hjälpt?
Att snubben saknade grundläggande kunskaper i phpBB och lyckades skämma ut sig med sin skumma felcitering.
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Jovisst IDF och Westling som jag syftar på kanske får tonvis med beröm i eran egen tråd, men vad hjälps användare av det när dom får utstå trakaserier och osportsligt beteende dagligen av dessa båda herrar???
Vi moderatorer berömmer sällan varandra i Outlaw, där skäller vi mest på varandra. Vad jag menade är PM. Jag gav själv en användare hans andra varning, vilket flera medlemmar inte gillade alls. Ingen, förutom han själv, uttryckte dock sådana tankar via PM. Däremot fick jag ett överväldigande antal med beröm. Sådant syns sällan i Svarta Listan.
Jag och IDF har debatterat hur lämpligt det är att vara tyken vid moderering, men inte fan är det väl så illa som du får det att låta? Jag menar, trakasserier dagligen? Om det verkligen stämmer så skulle nog admin tagit tag i det. Som sagt, rapportera varje regelbrott så får du se vad som händer.