2009-05-19, 19:29
Medlem
nejnejnejs avatar
Helt plötsligt slutade det komma ljud ur mitt ljudkort. signalen in är ok, både midi och ljud. Har testat att uppdatera drivisar, installera om etc, nada!

Någon med erfarenhet av denna produkt? Finns det ngt hemligt volymkomando på själva ljudkortet som jag kanske råkat messa med? Eller är det bara så enkelt att min ljudutgång är paj?

Kan tillägga att innan jag installerade om drivisarna så var det en markering som visade att det gick ut ljud vid den lilla högtalarikonen längst ner i högra hörnet av windows skrivbord, ändå var det tyst. Efter ominstallationen är även den markeringen borta.
Citera
2009-05-19, 22:55
Medlem
Mitt ljudkort spökar ibland till, och det enda den gör är att dra ner volymregeln av sig själv. Så gå in i ljud på kontrollpanelen, kolla din windows mixer där, kolla även advance taben och se så inget har nollställt sig där med. Mitt har gjort såhär 3 ggr, och nu är det de första jag testar om nåt är snett. I början satt jag och slet håret trots jag har rakat huvud i en timme efter felet. Jag installera om allting 2-3 ggr utan resultat innan jag hitta att windows bara sänkt volymen på nån vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in