• 1
  • 2
2009-05-19, 16:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Jo, men de flesta kvinnor är så pass vana när killar börjar snacka "bara för att...". De vet exakt vad vi vill, att då välja den mest desperata är liksom inte direkt tjejernas förstaval. "Däremot snubben där borta, vad svår han är, jag måste inspektera lite..."

Ja, det gäller ju att hålla sig undan från tjejerna så mycket som möjligt. Då går det ju bäst. Tjejer älskar ju passiva och mesiga grabbar...
2009-05-19, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det gäller ju att hålla sig undan från tjejerna så mycket som möjligt. Då går det ju bäst. Tjejer älskar ju passiva och mesiga grabbar...

Nej. Du förstår ju inte vad det handlar om. Man skall inte hålla sig undan, man skall spela svårfångad!
2009-05-19, 22:17
Medlem
FoxMellans avatar
du har nog hittat rätt killen. visserligen fungerar inte detta på ALLA tjejer. men jag som är en tjej som avskyr killar som är för på tycker det är roligare med svårfångade killar. även fast man egentligen vet att det många ggr är ett spel så är ju ändå jakten halva grejen och om man får killen på en gång, förlorar det poängen. sen är det väl en falsk egokick att få någon av den sorten. framstår man inte som att man tar vem som helst och inte är helt desperat efter ett knull får man tjejen att känna sig mer speciell som "fick honom".
2009-05-19, 22:22
Medlem
Quad69s avatar
Måste notera att CNN's taktik också har fungerat på mig dom två senaste gångerna jag har besökt krogen..

Observera att jag inte ser allt för bra ut, men dom kom endå fram!
2009-05-19, 22:27
Bannlyst
Nån Har Uppfunnit Hjulet Igen!!!!! Godmorgon!
2009-05-19, 23:28
Moderator
evilhoneys avatar
Sök på "the game" så hittar du en hel del trådar i samma ämne.
//mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in