Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-18, 22:06
  #13
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Jag va helt övertygad om att det här spelet va nerlagt! Eller tänker jag på något annat liknande?
Du tänker på Colonial Marines, ett spel i Alien-universumet (som för övrigt inte heller är nedlagt enligt Sega)
Citera
2009-05-18, 22:23
  #14
Medlem
svampdamps avatar
Intressant, detta kan bli något. Men horror?
Citera
2009-05-19, 00:18
  #15
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
Du tänker på Colonial Marines, ett spel i Alien-universumet (som för övrigt inte heller är nedlagt enligt Sega)
Nope. Kollade upp det och det är inte Colonial Marines.
Citera
2009-05-19, 09:51
  #16
Medlem
Gimp_offers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Intressant, detta kan bli något. Men horror?


Jaa? Hajliknande monster på 4a ben. Vem vet, dem kanske bara vill mysa med gubbarna?
Citera
2010-03-24, 23:00
  #17
Medlem
Sha R'Taes avatar
Jag vill tipsa om nya demot Interstellar Marines Bullseye. Visserligen bara en tutorial-typ men spelet ser förvånansvärt snyggt ut med tanke på att de använder Unity-motorn och är helt independent. Kan nog bli något av det här om de inte lyckas fucka upp AIn eller dylikt.
Citera
2010-03-25, 11:16
  #18
Medlem
Gimp_offers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
Jag vill tipsa om nya demot Interstellar Marines Bullseye. Visserligen bara en tutorial-typ men spelet ser förvånansvärt snyggt ut med tanke på att de använder Unity-motorn och är helt independent. Kan nog bli något av det här om de inte lyckas fucka upp AIn eller dylikt.


Det ser riktigt nice ut.

Men jag har för mig att jag läste på internet att skaparna hade skrotat IM och sen gått i konkurs så jag glömde av spelet ^^
Citera
2010-07-23, 21:30
  #19
Medlem
Sha R'Taes avatar
Nu så finns demot "Running man" att spela på hemsidan. Kul att utvecklingen fortsätter på det här spelet, ska bli intressant att se vad de kan prestera när de börjar använda Unity 3.0-motorn!
Citera
2011-01-22, 23:13
  #20
Medlem
Sha R'Taes avatar
Nu har de gått ut på sidan och sagt att nästa release blir "Interstellar Marines: Deadlock" vilket kommer bli ett multiplayer-demo av spelet! Det kan bli riktigt riktigt najs =)

De kommer dessutom börja fixa spelbara delar även åt Xbox 360 och PS3 nu för att ragga uppmärksamhet till projektet. Tamam!
Citera
2011-02-28, 21:13
  #21
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
Du tänker på Colonial Marines, ett spel i Alien-universumet (som för övrigt inte heller är nedlagt enligt Sega)

Lol trode dom la ner det, minns att man kunde redan boka det när AvsP 3 kom ut. Ser i alla fall fram emot CM kommer kännas som filmen Aliens

Vill se mer klipp på fiender i detta spel, ända dom har visat var hajar på 4 ben som är inte så frestande, men såg nån bild på necro liknande varelser. Detta spel får gärna ha Dead Space atmosfär sen att kunna köra Co op skulle vara grymt i sån miljö.
Citera
2011-02-28, 22:28
  #22
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Lol trode dom la ner det, minns att man kunde redan boka det när AvsP 3 kom ut. Ser i alla fall fram emot CM kommer kännas som filmen Aliens

Vill se mer klipp på fiender i detta spel, ända dom har visat var hajar på 4 ben som är inte så frestande, men såg nån bild på necro liknande varelser. Detta spel får gärna ha Dead Space atmosfär sen att kunna köra Co op skulle vara grymt i sån miljö.
Det finns några bilder på stora robotar som klampar runt och skjuter också.
Jag tror personligen att de kommer sikta in sig mer på action än på skräck. Men den som lever får se.

Ska bli intressant att se om Deadlock kommer med några botar eller ej.
Citera
2011-03-01, 10:53
  #23
Medlem
Gimp_offers avatar
http://www.youtube.com/watch?v=dhk-2...layer_embedded
Citera
2012-11-14, 15:10
  #24
Medlem
Interstellar Marines finns på kickstarter! Så gå dit och pledgea!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback