• 2
  • 3
2009-05-21, 12:17
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia

Tror det blir svårt med en sånhär tråd, då det man säger präglas så starkt av situationen. Stjärn-referenser kanske är mysigt i 7an, men inte när man fyllt 20.
Jo håller med. Har nog aldrig fått så mycket klökningar av så få inlägg.
Mitt är dock äkta. Finns fan inget mer underbart än en kille som lagar mat till en när man är hungrig och trött. Då smälter jag.
Citera
2009-05-21, 20:41
Medlem
Om jag skulle se dig ute på stan skulle jag kasta mig över dig, slå mina armar runt dig och kyssa dig så du ramlar, vika ihop dig och stoppa dig i min ficka.

Sen skulle jag gå runt, runt, runt mellan apelsiner på Konsum och tanter med rollatorer och ungdomar på Drottninggatan med för mycket smink, i klädaffärer och bland alla gatustånd med frukt och blommor och fundera på var jag skulle göra av dig.

Det skulle hoppa och studsa och spritta i mitt hjärta och då och då skulle jag stoppa ner handen för att känna att du faktiskt låg där i min ficka, försäkra mig om att du var verklig och låg kvar.

Och alla skulle titta konstigt på mig o ingen skulle förstå varför jag gick runt o såg så förvirrad men samtidigt lycklig ut.

Sedan skulle jag inte komma på någon bättre lösning än att äta upp dig, så jag skulle svälja dig med hull och hår.

Sen skulle jag gå omkring hela livet o vara glad över den lilla skatt jag skulle ha i magen. Som en gallsten av diamant som man vill ha även fast det gör ont ibland.
Citera
2009-05-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elliot
Om jag skulle se dig ute på stan skulle jag kasta mig över dig, slå mina armar runt dig och kyssa dig så du ramlar, vika ihop dig och stoppa dig i min ficka.

Sen skulle jag gå runt, runt, runt mellan apelsiner på Konsum och tanter med rollatorer och ungdomar på Drottninggatan med för mycket smink, i klädaffärer och bland alla gatustånd med frukt och blommor och fundera på var jag skulle göra av dig.

Det skulle hoppa och studsa och spritta i mitt hjärta och då och då skulle jag stoppa ner handen för att känna att du faktiskt låg där i min ficka, försäkra mig om att du var verklig och låg kvar.

Och alla skulle titta konstigt på mig o ingen skulle förstå varför jag gick runt o såg så förvirrad men samtidigt lycklig ut.

Sedan skulle jag inte komma på någon bättre lösning än att äta upp dig, så jag skulle svälja dig med hull och hår.

Sen skulle jag gå omkring hela livet o vara glad över den lilla skatt jag skulle ha i magen. Som en gallsten av diamant som man vill ha även fast det gör ont ibland.

Den var ju bra
Citera
2009-05-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
Den var ju bra
Citera
2016-10-23, 14:50
Medlem
Hej!
Jag söker efter ett citat om kärlek som ska passa in i ett par som flera gånger gjort slut när de varit yngre men nu några år senare när de hållt ihop ett bra tag och ska de gifta sig. Alltås något i stil med att sann kärlek hittar alltid åter.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in