Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Diego har varit Bundesliga's största stjärna de senaste säsongerna, först när Ribery kom fick han en värdig konkurrent. Första säsongen var Ribery bättre men den senaste var Diego bättre igen. Ribery kämpar för övrigt precis som Diego gjorde för att komma ifrån Bundesliga.
Nej. Dessutom spelade han bara en säsong innan RIbery kom. Hm, att Diego ville till ett större lag än ett tyskt mittenlag är väl inget konstigt? Att Ribery kämpar för att byta liga (naturligtvis inte tilll Serie A) är väl inget unikt för Bundesliga heller, eller du kanske har glömt att Serie A:s två bästa spelare lämnade ligan i sommar?
Och Diego var inte alls bättre än Ribery förra säsongen. Diego är var den 31:a bästa spelaren i ligan enligt Kicker som betygsätter spelarna efter varje match, Ribery var trea.
Citat:
Vad Van Gaal har gjort med betydligt större spelare än Lucio behöver vi inte gå in på. Han är en clown och ingen i Tyskland förstår varför han gjorde sig av med Lucio. Få det inte att låta som om Lucio inte platsade i Bayern. Lucio spelade överlägset flest minuter av Bayerns mittbackar förra säsongen pch var den bästa.
Jag antar att du känner "alla i Tyskland". För din information så var bayernfansen inte nöjda med honom, tror att de vet mer än dig som ser honom vart fjärde år i VM. "Världsbacken" slutade på en smickrande 40:e plats i betygslistan.
Citat:
Vad har dom för supermittback istället för Lucio just nu? Just det. Samma skit som Lucio satte på bänken förra säsongen.
Suck, du kommer fortfarande inte undan det faktumet att Bayern tackade nej till Lucios tjänster.
Citat:
Var har Kaká och Zlatan med saken att göra? La Liga snodde Serie A's bästa spelare, inte Bundesliga. Serie A tar hand om Bundesligas bästa spelare när inte lag som Real, Chelsea eller Barcelona konkurrerar om samma spelare allt för hårt.
Tja, eftersom du ständigt snackar om att Bundesligas bästa vill lämna ligan ville jag bara påpeka att Italiens också vill det. Men du kanske är naiv och tror att Ribery vill till Serie A?
Och nej, Serie A tar inte hand om Bundesligas bästa spelare. Diego är undantaget som bekräftar regeln, men du kanske vill räkna upp ett par stjärnor som lämnat storklubbar i Bundesliga för Italien?
Salihamidzic och Lucio, överbetalda forna världsspelare som gick till Juventus respektive Inter där Bayern tackade nej till deras tjänster. Grattis.
Ps. Bara Milan konkurrerade om Dzeko, vad hände? I mitt tidigare inlägg skrev jag:
Citat:
Samma Ribery som tackade nej till Inter och gick till Bayern redan för ett par år sedan.
Citat:
Du svarade inte men fortsätter att vräka ur dig samma skitsnack.
Barzagli var förövrigt så dålig att han belönades med kaptensbindeln i Palermo, kallades till landslaget och var på väg till Fiorentina innan det tyska mittenlaget la ett bud.
Senast redigerad av Rebarovic 2009-08-16 kl. 00:36.
Senast redigerad av Rebarovic 2009-08-16 kl. 00:36.
Hur var det med utbildningen?