2009-05-16, 17:00
Medlem
feed-mes avatar
Hejsan! Jag hade tnkt att flytta till Karlstad, eftersom att min bror flyttat dit och det verkar trevligt dr.

Problemet r ju Jobb. Jag bara undrar om det finns ngon som har tips p jobb i Karlstad?

MVH
Citera
2009-05-16, 18:32
Medlem
S hr r dets avatar
Drnk dig i hamnen!

Trams, jag vet, men sk jobb fr helvete. Varfr ska Karlstad vara ngon speciell stad med speciella yrken? Cykelbud hos postilijohan(stavning) r vl ett yrke. Donken finns ju ven dr.
Citera
2009-05-16, 20:01
Medlem
Skit i karlstad fr helvete...bor hr, och som s mnga andra ungdomar s flyr jag fltet fr jobb i Norge.

Har du utbildning inom vrd och omsorg s ska det inte vara ngra strre problem att f jobb, eller frsljningsyrket... i vrigt r det RIKTIGT dtt. r nog 20-30 polare som ftt sparken frn diverse jobb senaste 2-3 mnaderna.
Citera
2009-05-16, 20:22
Medlem
trafalgars avatar
Nrge
Citera
2009-05-16, 20:28
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScuL
Skit i karlstad fr helvete...bor hr, och som s mnga andra ungdomar s flyr jag fltet fr jobb i Norge.

Har du utbildning inom vrd och omsorg s ska det inte vara ngra strre problem att f jobb, eller frsljningsyrket... i vrigt r det RIKTIGT dtt. r nog 20-30 polare som ftt sparken frn diverse jobb senaste 2-3 mnaderna.
Jag jobbar ju iof i den offentliga sektorn just nu, som personlig assistent. Men jag sker jobb mest fr att jag har min bror och hans familj dr.

Frsljningsjobb sa du? Vad fr slags frsljningsjobb sker dem?
Citera
2009-05-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Jag jobbar ju iof i den offentliga sektorn just nu, som personlig assistent. Men jag sker jobb mest fr att jag har min bror och hans familj dr.

Frsljningsjobb sa du? Vad fr slags frsljningsjobb sker dem?

D kommer du till rtt stad...Jag ljuger inte nr jag sger att 40% av alla jobb som r lediga i Karlstad, r antingen personlig assistent, sjukskterska.
Frsljningsjobb str nog fr 40% de med. All mjlig frsljning, slja mobiltelefoner p kpcentrumen, telefon frsljning, bil frsljning, frsljnings jobb fr huvud taget som krver en speciell personlighet.

S jobbar du som personlig assistent s kan du nog rkna med att ganska snabbt f jobb.
Citera
2009-05-16, 22:06
Medlem
ducklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScuL
D kommer du till rtt stad...Jag ljuger inte nr jag sger att 40% av alla jobb som r lediga i Karlstad, r antingen personlig assistent, sjukskterska.
Frsljningsjobb str nog fr 40% de med. All mjlig frsljning, slja mobiltelefoner p kpcentrumen, telefon frsljning, bil frsljning, frsljnings jobb fr huvud taget som krver en speciell personlighet.

S jobbar du som personlig assistent s kan du nog rkna med att ganska snabbt f jobb.

What he said. Det som finns r personlig assistent eller att slja sin sjl ver telefon med telemarketing eller st p gatan och tigga pengar av folk (Nordic Fundraising, akta er fr dem )
Citera
2009-05-17, 01:29
Medlem
Identisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Nrge

+1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto