2003-11-04, 13:07
Medlem
Hejsan, Har lite frågor som ja skulle vilja få besvarade.

1: Om man har sex utan kondom vart ska man spruta då? Och vad gör man om det går efter 5minuter *ler*

2: Om man har sex med kondom när ska man sluta då?

3: Efter hur länge bör man byta ställning ?

4: Har ni några råd hur man ska göra när man har sex första gången ?

Jag vill gära bara ha seriösa svar.

Tack på förhand!
Citera
2003-11-04, 13:14
Medlem
LadyTieras avatar
1: Om man har sex utan kondom vart ska man spruta då? Och vad gör man om det går efter 5minuter *ler*

Svar; ha inte sex utan kondom om inte du och din partner är testade.Är ni det så får du spruta var du vill bara det är ok för henne. om man går efter 5 minuter är det bara att beklaga och arbeta på att få upp orken.

Svar; du måste dra dig ur när du har kommit, håll fast kondomen med tumme och pekfinger vid roten och dra sakta ur.

Svar; När du/hon vill. När det känns bra, finns inga regler.

Svar; var inte full, ta det lungt, gör det med rätt människa, gör det inte bara för att få det gjort och skydda dig ordentligt.
Citera
2003-11-04, 13:18
Medlem
brandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bayarea

Tack på förhand!

1. Ha alltid kondom om inte tanten tar piller.
Under samlaget kommer det en vätska som hjälper till så att det glider bra.
Denna innehåller en del sperma, så risken är att tanten blir gravid även om ni kör med avbrutet samlag.
Dessutom är det inte alltid som hjärnhalvorna kopplar som det ska sekunderna innan du kommer, och då är det inte alltid som du drar ut i tid.
Om du envisas med att inte använda kondom och ska spruta så kan du ju spruta var ni känner att ni vill.
Hon kanske inte vill ha en massa sperma på sig, fråga innan typ.

2. När ni är färdiga, förutsatt att ni inte har sönder kondomen, då får ni ta fram en ny.

3. ungefär efter 90 sekunder, gör ni inte det kommer ni få cancer i läppen.
Seriöst, va tror du, om ni är igång och har jätteskönt, tror du att ni kommer byta ställning bara för att något pucko på FB som kallar sig brandman har sagt det?

4. Ha inga förväntningar, det kommer förmodligen inte bli så värst bra ändå.
Många drömmer om levande ljus och mycket kärlek.
förmodligen så kommer ni att vela och aranervösa så att ni inte blir kåta och när ni väl är det kommer det gå på några minuter.
Det blir bättre efter varje försök.
Citera
2003-11-04, 13:28
Medlem
Hylands avatar
Morsans blomvas är en personlig favorit! Kommer du efter 5 minuter så är det bara att beklaga. Du får träna upp dig så att det bara tar under minuten, då slipper du ligga och pumpa som ett svin och kan lägga dig och sova istället.

När Dr. Phil börjar på TV.

Finns bara en ställning och det är doggystyle. På det viset så kan du se på TV eller lägga upp en serietidning/bok på hennes rygg medans du trycker kärringen.

Använd din fantasi! Mycket urin och avföring är att rekommendera. Smörjer ni in era kroppar i det så lofvar jag eder en riktigt trefvlig sexupplefvelse!

Lycka till!
Citera
2003-11-04, 13:38
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Morsans blomvas är en personlig favorit! Kommer du efter 5 minuter så är det bara att beklaga. Du får träna upp dig så att det bara tar under minuten, då slipper du ligga och pumpa som ett svin och kan lägga dig och sova istället.

När Dr. Phil börjar på TV.

Finns bara en ställning och det är doggystyle. På det viset så kan du se på TV eller lägga upp en serietidning/bok på hennes rygg medans du trycker kärringen.

Använd din fantasi! Mycket urin och avföring är att rekommendera. Smörjer ni in era kroppar i det så lofvar jag eder en riktigt trefvlig sexupplefvelse!

Lycka till!

Fan Hyland du får ge dig, garvar här så tårarna rinner och magen gör ont, det roligaste jag läst på flachback sen dom öppnade igen, tack.
Citera
2003-11-04, 20:04
Medlem
Farbror Buskes avatar
Kom ihåg att lagen säger att du och din partner måste fyllt 15 för att ni ska få ha sex!

Citera
2003-11-05, 07:53
Medlem
Skall jag vara ärlig så är en person som ställer dessa frågor inte psykiskt mogen att ha sex.
Citera
2003-11-05, 08:02
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
För att sex ska bli bra så ska det vara så strikt som möjligt.
Citera
2003-11-05, 12:35
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:

Tack på förhand!

Ett litet tips, om ni båda är oerfarna så kommer ni säkert vara riktigt nervösa bägge två. Ta det lugnt, ett långt förspel med massage, kyssar, smekningar är bra, för då slappnar ni av lättare bägge två. Byta ställning kan vara bra att göra om man märker att ens partner närmare sig klimax. Att dra ut på processen brukar ofta förgylla stunden ytterliggare.
Citera
2003-11-05, 13:06
Medlem
Dawnriders avatar
Well

Citat:

Tack på förhand!

Eftersom Lady Tiera redan gett så utmärkta råd vill jag bara kompettera med några detaljer.

1. Fråga ett, vad gör man om det går efter fem minuter utan kondom.. Var man ska spruta??? Om du är osäker.. inte alls på flickan.

Svar: Köper blöjor? Ska du som kille verkligen lita på att en tillfällig bekantskap har kommit ihåg att ta ett litet piller?

2. Efter du har kommit, innan den blir slak?

3. Med att byta ställning, hmm, inga regler finns, sant. Men det finns någon sak att tänka på. Om Flickan verkar att vara på väg till orgasm, kan det resultera i mycket frustration om du drar dig ut och fördärvar hennes 'vågtopp'? Att retas och förvägra orgasm flera gånger i rad för att göra den kommande så mycket kraftigare fungerar nog inte på alla [EDIT: ALLA Flickor, en flicka bör definitift pausa en smula om pojken vibrerar kraftigt.. ].

4. När man har sex för första gången, du har bara sex en gång för första gången, se till att du minns det med ett leende.
Citera
2003-11-05, 16:25
Medlem
brandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
4. När man har sex för första gången, du har bara sex en gång för första gången, se till att du minns det med ett leende.

Äh, första gången blir aldrig bra!
iofs så minns jag min första gång med ett leende, inte för att det var fint och speciellt, utan för att jag var så dålig
Citera
2003-11-06, 12:42
Medlem
Dawnriders avatar
Protest

Citat:
Ursprungligen postat av brandman
Äh, första gången blir aldrig bra!
iofs så minns jag min första gång med ett leende, inte för att det var fint och speciellt, utan för att jag var så dålig

Finns en del personer som sagt att första gången blev jättebra.. iofs tjejer med killar som haft nåt tidigare..

En av mina webbisar (enbart webbbaserade bekanta) .. hade tydligen sex för första gången under inflytande av lite alkohol och (något annat som hon inte velat avslöja) .. blev påsatt i fyra timmar i sträck .. under vilket hon var lite halverst vid medvetande vid nåt tillfälle.. men enligt uppgift så har hon aldrig haft en häftigare upplevelse efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in