Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoglad
inget nytt än? synd tråden verkar dö helt med jämna mellanrum. finns det ingen som bor i närheten som känner för detektivarbete?
Ja det här mordet är så mystiskt på något sätt, ett äldre par som blir brutalt mördade till synes utan större anledning och en mördare som fortfarande går fri.
Jag kommer ihåg första gången jag hörde om mordet, satt med pappa i bilen och tyckte det lät så hemskt, sedan dess har detta mord alltid funnits i mitt huvud på något sätt.
Jag kan väldigt mycket detaljer om mordet men ja det finns vissa ledtrådar som man borde dra i som jag inte tror blivit kollade fullt ut, bland annat människorna som bodde i området på den tiden borde ha blivit hörda och DNA kollade.
Nu är det för många som lämnat Brattås, bland annat dom närmaste grannarna så jag har svårt att se detta mord bli uppklarat annat än DNA bevis och erkännande.
Det här pirbråket verkar alltså fortfarande vara aktuellt i Brattås, vem är det som är sådan motståndare mot att piren byggs?
Varför verkar Brattåsfolket vara emot att det byggs pirer ?
Kanske är det någon gammal bekant tlil Tor som nu försöker skydda området från att byggas på.