• 1
  • 2
2003-11-04, 01:21
Bannlyst
Hej!

Det här apoteket rekommenderades i forumet för Anabola:
www.24hourdrugstore.tv

Jag ställde lite frågor kring tullen, men de har tydligen haft bra erfarenhet även aveseende detta.

Men kolla in tråden själva:
http://www2.flashback.info/scandinav...ad.php?t=91497

Tänkte ev. beställa några förpackningar Dormidina. Den finns inte i Sverige men man sover ganska bra på den. Priserna är relativt höga, men frakten är inkluderad.

De säljer Tramadol också, vilket jag blir hög som ett hus av. Fick 100 Nobligan av en polare i december förra året och hade jätte kul på dem. Men jag är känslig både för opioder och sådant som ökar på Serotoninet :-) Så vitt jag ser är inte Tramadol klassat? Så det borde vara säkert att beställa?
Citera
2003-11-04, 09:05
Bannlyst
För mig fastnade det första paketet jag prövade beställa sådär i tullen, inte kul
sen är tramadol receptbelagt vilket innebär att du inte har rätt att privatimportera det
Citera
2003-11-04, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
För mig fastnade det första paketet jag prövade beställa sådär i tullen, inte kul
sen är tramadol receptbelagt vilket innebär att du inte har rätt att privatimportera det

Jag gjorde en provbeställning i alla fall. Vi får se hur det går. Det är närmare in på jul nu. Kan vara det samma om det fastnar.
Citera
2003-11-04, 10:54
Medlem
ÄlskaMigs avatar
satan i gatan! måste få tag på morsans Visa nummer, jag har Visa Electron. Ngn som vet hur? (vi bor i olika länder)
Citera
2003-11-04, 11:24
Medlem
Afonsos avatar
Beställt därifrån vid ett flertal tillfällen.

Fungerar mycket bra, snabbt och frakten är inkluderad i priserna.

Håller man sig bara ifrån de preparat som är narkotikaklassade i Sverige så är det inga problem
Citera
2003-11-04, 13:11
Bannlyst
325 för 20 kapslar tramadol var ju inte så billigt direkt
Citera
2003-11-04, 16:17
Medlem
Afonsos avatar
http://www.expressen.se/expressen/js...?d=667&a=76480
Citera
2003-11-04, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund

Så länge man inte okynnes missbrukar är priset helt ok. Jag blir hög som ett hus av 3 - 6 stycken / dag ~ [49,100] kr. Har man ett arbete är det inga pengar. en du brukar ju propagera för "riktiga"/"rena" droger. Men detta räcker bra för mig. Jag ser ingen anledning att förstöra mitt liv genom att deka ner mig med heroin.

Läser man det stora reportaget i Expressen idag är det dessutom igt att importera icke narkotika klassade preparat från EU länder utan recept. Tittar man på tullens sida pratar de om ESS, så de har mörkat detta.

Går det igenom utan olagligt beslagtagande av tullen kommer jag att ta in ett par omgångar till. Då ligger jag på 180 tabletter totalt vilket räcker bra för mig för hela 2004.
Citera
2003-11-04, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
http://www.expressen.se/expressen/js...?d=667&a=76480

Jätte smutt :-)

Tror heller inte att vi behöver oroa oss för artikeln kommer förändra något under överskådlig framtid. Det lilla mellan statliga inflytande som Sverige har i EU när det gäller droger och läkemedel kastar man nog istället bort på att kasta skit på Holland och gnälla på Danmark och UK :-)
Citera
2003-11-04, 16:59
Awaiting Email Confirmation
tramadol..

-------------------

Jag hittade över hundra tramadol i en flyttstädning för något år sedan (dödsbo, hittade ett stort paket med kartor och ett litet).. Jag minns att jag inte hittade någon information om dem i tryckta fass, men i beskrivningen som låg i paketet så stod det att det var morfinliknande.. Pillren fungerade, men opium-te fungerar bättre..
Men det var sköna piller, fan så mycket bättre än mycket andra opiat-derivat som jag testat..

Men det låter ju onekligen väldigt dyrt! Bara 20 piller för det priset?
Jag har för mig att de inte var så dyra i sverige (tror att det stod något i stil med 190:- på det "hundra-paketet" jag hittade)..

Hur många mg är kapslarna på, 50?

2047
Citera
2003-11-04, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2047
-------------------

Jag hittade över hundra tramadol i en flyttstädning för något år sedan (dödsbo, hittade ett stort paket med kartor och ett litet).. Jag minns att jag inte hittade någon information om dem i tryckta fass, men i beskrivningen som låg i paketet så stod det att det var morfinliknande.. Pillren fungerade, men opium-te fungerar bättre..
Men det var sköna piller, fan så mycket bättre än mycket andra opiat-derivat som jag testat..

Jag har för mig att de inte var så dyra i sverige (tror att det stod något i stil med 190:- på det "hundra-paketet" jag hittade)..

2047

Jo 50 mg. 100 mg Nobligan innehåller också 50 mg termadol. Jag tycker att de är fantastiska att trippa på. Bra mycket bättre än kodein och liknande. Klassas säkert på nivå iii eller ii snart så det är lika bra att beställa tycker jag. Jag är inte allt för priskänslig.

Men har du tips om billigare källor, skicka gärna ett PM :-)
Citera
2003-11-04, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2047
-------------------

2047

Hittade din postning om att odla opium tidigare. Om du inte har något emot det tänkte jag försöka samla ihopp alla dinna tips från olika trådar i en tråd i helgen. Så vi växt-noviser kan ta del av tipsen :-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in