2011-09-15, 20:38
Medlem
Det är roligare att gå på nation i Lund än o hänga i Malmö. Snyggar tjejer, bättre samtalsämnen, billigare öl.....Bli studenter.
Citera
2011-09-16, 00:17
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Det är roligare att gå på nation i Lund än o hänga i Malmö. Snyggar tjejer, bättre samtalsämnen, billigare öl.....Bli studenter.

Exakt, alla studenter kan dra till Lund eller tillbaka till Småland där majoriteten är ifrån.
Innan malmö skulle skaffa högskola fanns de mest normalt folk ute, nu har skolan dragit in en massa pajasar som åker till malmö för att vara fria och slippa sin bondehåla utanför Oskarshamn.
Citera
2011-09-16, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Exakt, alla studenter kan dra till Lund eller tillbaka till Småland där majoriteten är ifrån.
Innan malmö skulle skaffa högskola fanns de mest normalt folk ute, nu har skolan dragit in en massa pajasar som åker till malmö för att vara fria och slippa sin bondehåla utanför Oskarshamn.
Malmö lekskola, drar till sig bottenskrapet från landets gymnasieutbildningar. Tro fan att det är roligare i Lund då. Fast samtidigt vill man väl inteatt Malmö ska se ut som Mässingshornet på Kirseberg med den typiskt malmöitiska stämningen? När jag var där sist var där en idiot som stod och bankade i takt med musiken med en stol, ingen slängde ut honom. Sen var där några psykfall som rymt från Östra Sjukhuset. Vill man inte ha white trash med tribaltatueringar, utvecklingsstörda och blattar som umgänge på krogen och klubben så tror jag att Malmö Högskola var ett bra tillskott för staden.

Klubbarna i Malmö har ju bara skräp till klientel: kommunister, queertransor, pizzabagare och allmänt slusk.

Nej fy fan.

Jävla stad bor man i.
Senast redigerad av Sarajevo 2011-09-16 kl. 01:07.
Citera
2011-09-16, 01:45
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Malmö lekskola, drar till sig bottenskrapet från landets gymnasieutbildningar. Tro fan att det är roligare i Lund då. Fast samtidigt vill man väl inteatt Malmö ska se ut som Mässingshornet på Kirseberg med den typiskt malmöitiska stämningen? När jag var där sist var där en idiot som stod och bankade i takt med musiken med en stol, ingen slängde ut honom. Sen var där några psykfall som rymt från Östra Sjukhuset. Vill man inte ha white trash med tribaltatueringar, utvecklingsstörda och blattar som umgänge på krogen och klubben så tror jag att Malmö Högskola var ett bra tillskott för staden.

Klubbarna i Malmö har ju bara skräp till klientel: kommunister, queertransor, pizzabagare och allmänt slusk.

Nej fy fan.

Jävla stad bor man i.

Skräpet du nämner sist är ju de som högskolan lockar ner. En massa hippekollektivister som tar över varendaledig lägenhet runt Möllan/Nobeltorget som ska göra sig fria.
Hornet på Kirseberg har ju haft ungdomsgårdsstämning ganska länge.
Citera
2011-09-17, 23:59
Medlem
Så vad finns där inatt? Gärna något avsides eller annorlunda. Inte etage...
Citera
2011-09-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Skräpet du nämner sist är ju de som högskolan lockar ner. En massa hippekollektivister som tar över varendaledig lägenhet runt Möllan/Nobeltorget som ska göra sig fria.
Hornet på Kirseberg har ju haft ungdomsgårdsstämning ganska länge.
Insåg nu att mitt inlägg kan misstolkas, jag håller alltså med dig. Sen om skräpet är infött eller inte är ofta svårt att säga.
Citera
2011-09-24, 16:29
Medlem
Weilyns avatar
Finns det någon bra karaokebar i Malmö? Har precis flyttat hit, och har abstinens.
Citera
2011-09-24, 16:37
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weilyn
Finns det någon bra karaokebar i Malmö? Har precis flyttat hit, och har abstinens.

Vet inte vad som utmärker en bra karaokebar, hel konceptet tycker jag känns rätt sunkigt, men jag vet att Azalee vid Möllan brukar köra karaoke i alla fall.
Citera
2011-10-01, 21:31
Medlem
Krokofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Vet inte vad som utmärker en bra karaokebar, hel konceptet tycker jag känns rätt sunkigt, men jag vet att Azalee vid Möllan brukar köra karaoke i alla fall.

Lorens Restaurang & Pizzeria på Lorensborg är ett annat hett karaoketips.
Citera
2011-10-05, 22:33
Medlem
Vart hänger all 20 åriga skitsnygga tjejer i Malmö ?
Citera
2011-10-06, 02:52
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersrockar

Beror ju mest på din smak.

Golden på Möllan har hippisarna. Lilla Torg har pappas visakort.
Citera
2011-10-06, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersrockar

båten (prins bernhard)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in