2009-05-15, 08:39
Medlem
Jocke06s avatar
Jag är i behov av hjälp! Nu är det så att när jag ska starta min stationära data så lägger skärmen av efter ett tag, den funkar kopplade ihop den med den bärbara. Kan det vara grafikkortet? Testade med de inbyggda grafikkortet... Nån som har en aningom detta?
Citera
2009-05-15, 09:44
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke06
Jag är i behov av hjälp! Nu är det så att när jag ska starta min stationära data så lägger skärmen av efter ett tag, den funkar kopplade ihop den med den bärbara. Kan det vara grafikkortet? Testade med de inbyggda grafikkortet... Nån som har en aningom detta?
Vad hände när du testade med den inbyggda grafikkortet då? Eller har du bara testat med det? Lite svårt att fatta din text.

Koppla ur alla kablar ur datorn och öppna den. Sen tar du bort så mycket damm och skit du kan, sen trycker du försiktigt på alla kort för att vara säker på att dom sitter i ordentligt. Sen provar du att starta datorn igen.
Citera
2009-05-15, 10:59
Medlem
Jocke06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Vad hände när du testade med den inbyggda grafikkortet då? Eller har du bara testat med det? Lite svårt att fatta din text.

Koppla ur alla kablar ur datorn och öppna den. Sen tar du bort så mycket damm och skit du kan, sen trycker du försiktigt på alla kort för att vara säker på att dom sitter i ordentligt. Sen provar du att starta datorn igen.

Samma sak där, skärmen la av efter ett tag.. Det har jag gjort. Är ju inte så haj på detta.. ska man lämna in den som kan, kanske?
Citera
2009-05-15, 11:13
Medlem
cannaBes avatar
När skärmen har dött, kan du då trycka på Caps Lock för att tända och släcka caps lock-lampan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in