2009-05-16, 20:39
Medlem
Draqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
När det gäller ryktena om ex Tutte-Kjell, är det någon som verkligen vet om det är något som triggat det eller är det just bara rykten?
Jag är inte helt säker men jag fick det berättat för mig av min far och mor, farsan är bekant med en släkting till tuttekjell och morsan har jobbat inom vården så jag tror fatiskt att det kan vara sant.
Ska försöka snoka lite mer.
Citera
2009-05-17, 11:40
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Jag är inte helt säker men jag fick det berättat för mig av min far och mor, farsan är bekant med en släkting till tuttekjell och morsan har jobbat inom vården så jag tror fatiskt att det kan vara sant.
Ska försöka snoka lite mer.
Vaddå menar ni? Att han hitta sin hängda bror?
Citera
2009-05-17, 16:49
Medlem
Draqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
Vaddå menar ni? Att han hitta sin hängda bror?
Yesbox, att det var då det sa tjoff i hjärnan på honom och han blev som han blev, från att ha varit helt normal.
Citera
2009-05-17, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andlee
För att inte tala om fristad.

Eller Borgstena
Citera
2009-05-17, 18:20
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Eller Borgstena
Men i Borgstena är alla efterblivna så bor man där så sticker man inte ut om man är som tutte-kjell haha
Citera
2009-05-17, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
Men i Borgstena är alla efterblivna så bor man där så sticker man inte ut om man är som tutte-kjell haha

Så sant. Dock kul att hoppa på 582an ibland på sightseeing. Brukar alltid bli många kvävda skratt.
Citera
2009-05-21, 23:35
Medlem
Evers1s avatar
Haha fyfan, ciggfittan, jag stör mig nått så fruktansvärt på henne.. har råkat ut för henne två dagar i rad nu när man spatserat omkring på stora torget. Dock tutte-kjell? fan jag hörde någonstans att han har lämnat jordelivet, rykten?
Citera
2009-05-22, 08:17
Medlem
Någon som vet något om Pelle Polis och vad han sysslar med numer? Har bara hört talas om människan, men tydligen nån som var efter småpojkar vid Åtvidabergsbadet för många år sen.

Sedan finns det någon tjej som går i Sjöbobacken med långt rött hår ända ner till bakan och alltid strålar av glädje. Ser också ut att vara en riktig juvel.
Citera
2009-05-22, 09:49
Medlem
Kronans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabylonBill
Filmerna på Lars från Sverigedemokraternas tal igår är nu uppe!
Frågan är om han verkligen stödjer SD eller bara ville vara med i allt uppstånd?
Notera även hur han klappar Jimmies hand igenom video #2

Lars Höjs förvirrar Sverigedemokraterna
http://www.youtube.com/watch?v=5x7k3vA6z6s

Lars Höjs ger sitt fulla stöd till Sverigedemokraterna
http://www.youtube.com/watch?v=SSoKZ9EDkaE

I övrigt, går det inte att redigera ett inlägg mer än en gång? Edit-knappen har försvunnit från trådstartsinlägget

Du råkar inte ha lite kort på orginalen saknar Borås profilerna efter min flytt. Någon som kommer ihåg boxaren ifrån viskafors som alltid skulle boxas med en? Han ville alltid bjuda oss på fruktvin och cigg när vi gick i högstadiet =)
Citera
2009-05-22, 11:30
Medlem
Blokkets avatar
Haha, klockren tråd. Har en kamrat som bott granne med Lars i flera år.

Skulle man inte kunna tillägga den gamla rumänska kärringen som går och pantar burkar? Alla måste ju ha sett henne när hon vankar fram mellan soptunnerna i jakt på burkar.

Såg att nån fråga efter Pelle Polis, han måste väl vara pensionerad nu? Han fick ju inre tjänst efter Hollenders film och har väl hållit en jävligt låg profil efter det. Men min morbror berätta att när han var liten (innan allt uppdagades och det bara var lösa rykten) så skrek de "In me tasken, här kommer Pelle Polis) när han gjorde entre i radiobilen bland alla ungdomar.
Citera
2009-05-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Ingen som såg honom på kortegen nu sist? han brukar ju alltid så och hjälpa poliserna med trafiken, svårt att tro att de har klarat sig utan honom!
Vet inte om det är en skröna eller inte men det sägs att TutteKjell var helt normal innan, fram tills han en dag hittade sin bror som hade hängt sig. Då blev han tydligen så som han är nu.
Har ni föresten sett hans mopedstörtkruka(Hjälm) med den fasttejpade leksakshästen på toppen? haha.

Har hört samma sak att han hittade sin bror som hängt sig själv.
Hörde också rykten om att han haft ytterligare en bror som tagit livet på sig.

Vad gäller Ciggfittan så har man råkat ut för henne ett par gånger.
En av de gångerna är när hon traskar in på mcdonalds i centrum när jag och några kompisar sitter och käkar fyllekäk, varpå hon frågar om hon får ta lite mat av oss. Vi ber henne dra och efter många om och men så går hon.
Men till våran förträt så drar hon ut till telefonkiosken och drar ner sina byxor och sätter sig och pissar mitt framför ögonen på oss. (Vi satt vid fönstrena)
Maten smakade inte alls bra efter det.
Citera
2009-05-22, 15:22
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmizk
Har hört samma sak att han hittade sin bror som hängt sig själv.
Hörde också rykten om att han haft ytterligare en bror som tagit livet på sig.

Vad gäller Ciggfittan så har man råkat ut för henne ett par gånger.
En av de gångerna är när hon traskar in på mcdonalds i centrum när jag och några kompisar sitter och käkar fyllekäk, varpå hon frågar om hon får ta lite mat av oss. Vi ber henne dra och efter många om och men så går hon.
Men till våran förträt så drar hon ut till telefonkiosken och drar ner sina byxor och sätter sig och pissar mitt framför ögonen på oss. (Vi satt vid fönstrena)
Maten smakade inte alls bra efter det.

Har ciggfittan otroligt knarrig röst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in