2009-05-15, 00:27
Citat:
Ursprungligen postat av nojjman
Satt o fika med en polare på lulus café för längesen.
In kom Lars Höjs i all sin prakt och vi började naturligtvis ropa "maria!".
Lars började dra sig själv i håret samtidigt som han upprepade för sig själv : "Jag heter inte Maria, Jag heter inte Maria, Jag heter inte Maria".
PANG sa det o Lars blev skogstokig och började gå helt lös inne på cafét.
Personalen rusade fram och släpade ut Lars som vid det här laget var totalt ursinnig samtidigt som vi fortsatte ropa Maria.
Efteråt satt vi lungt kvar och sörpla på kaffet.
Tycker absolut inte vi får glömma Boråskändisen "Jarl Brås Hagberg" även känd som Jarlen och Jalle.
Umgicks med dåren ibland och gjorde ett skolarbete om honom där jag fick betyget VG
Jalle info:
Jalle har uppfunnit kampsporten "New-fighting" där han själv är världsmästare och har svart bälte.
Jalle har dom senaste åren sökt till att bli nobellprisdeltagare i bl.a literatur med mycket mera.
Jalle har bodde i sin mammas under många år tills hon dog och Jalle ver vid åldern runt 55-60 år.
Jalle har byggt en båt som inte flyter.
Jalle råkade hugga ihjäl en kille för runt 20-30 år sen.
Jalle är öppen pedofil och skäms inte för detta. "Allt med blöjja går att töjja".
Jalle har byggt två st kukförlängare där ena kukförlängaren ska skruvas fast i bordskanten och så ska man helt enkelt hänga sig själv i kuken som är fastskruvad.
Jalle tros onanera 20-30 gånger per dag.
Finns mer info men inget jag kan komma på nu.
In kom Lars Höjs i all sin prakt och vi började naturligtvis ropa "maria!".
Lars började dra sig själv i håret samtidigt som han upprepade för sig själv : "Jag heter inte Maria, Jag heter inte Maria, Jag heter inte Maria".
PANG sa det o Lars blev skogstokig och började gå helt lös inne på cafét.
Personalen rusade fram och släpade ut Lars som vid det här laget var totalt ursinnig samtidigt som vi fortsatte ropa Maria.
Efteråt satt vi lungt kvar och sörpla på kaffet.
Tycker absolut inte vi får glömma Boråskändisen "Jarl Brås Hagberg" även känd som Jarlen och Jalle.
Umgicks med dåren ibland och gjorde ett skolarbete om honom där jag fick betyget VG

Jalle info:
Jalle har uppfunnit kampsporten "New-fighting" där han själv är världsmästare och har svart bälte.
Jalle har dom senaste åren sökt till att bli nobellprisdeltagare i bl.a literatur med mycket mera.
Jalle har bodde i sin mammas under många år tills hon dog och Jalle ver vid åldern runt 55-60 år.
Jalle har byggt en båt som inte flyter.
Jalle råkade hugga ihjäl en kille för runt 20-30 år sen.
Jalle är öppen pedofil och skäms inte för detta. "Allt med blöjja går att töjja".
Jalle har byggt två st kukförlängare där ena kukförlängaren ska skruvas fast i bordskanten och så ska man helt enkelt hänga sig själv i kuken som är fastskruvad.
Jalle tros onanera 20-30 gånger per dag.
Finns mer info men inget jag kan komma på nu.
Denna mannen låter väldig intressant

Vart brukar han hålla till?
Och tror du att du kan fixa en bild på honom?