Jag brukar raka runt penisen väldigt ofta med maskin, men kan inte få bort håret på pungen! då går alltid huden in i maskinen och de gör ont så in i helvete.. hur fan gör man? måste man vaxa?
Jag brukar raka runt penisen väldigt ofta med maskin, men kan inte få bort håret på pungen! då går alltid huden in i maskinen och de gör ont så in i helvete.. hur fan gör man? måste man vaxa?
Vilken otrolig trådstart. "Hur man gör för att raka pungen". Låter som titeln på en bok skriven av någon med förståndshandikapp. Testa hyvel. Har man tekniken funkar det. Tvivlar på att det är omöjligt med maskin också, bara du gör rätt.
Det finns ju krämer eller nått sånt som man smetar på och låter va kvar en liten stund sen sköljer man bort kräm och hår med vatten
Det kanske kan vara nått?
Tror det är veet som har nån sån produkt!
Vilken otrolig trådstart. "Hur man gör för att raka pungen". Låter som titeln på en bok skriven av någon med förståndshandikapp. Testa hyvel. Har man tekniken funkar det. Tvivlar på att det är omöjligt med maskin också, bara du gör rätt.
Vill man vara fin får man..
Haha! Jag minns en gång i min ungdom då en ett år yngre kompis till mig frågade hur man rakade kuken. Haha tro mig fan att jag skrattade och spred vad han hade frågat till halva stan.
* Tag rakhyvel
* Varmt vatten/duscha
* Applicera valfri kräm/raklödder
* Raka
* Applicera valfri after shave/mildrande kräm att föredra
* Titta dig i spegeln och stoltsera ditt verk
* Ta en runk
Bahaha! Alltså rakapparat på pungen va i helvete? Rakhyvel kör!
För att vara korrekt så säger han inget om någon rakapparat, utan att han rakar med en "maskin". För allt vad vi vet kan det ju vara vad fan för maskin som helst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!