• 1
  • 2
2009-05-14, 15:07
Medlem
Tja!

Jag brukar raka runt penisen väldigt ofta med maskin, men kan inte få bort håret på pungen! då går alltid huden in i maskinen och de gör ont så in i helvete.. hur fan gör man? måste man vaxa?
Citera
2009-05-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbullet
Tja!

Jag brukar raka runt penisen väldigt ofta med maskin, men kan inte få bort håret på pungen! då går alltid huden in i maskinen och de gör ont så in i helvete.. hur fan gör man? måste man vaxa?

Rakhyvel?
Citera
2009-05-14, 15:10
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbullet
Tja!

Vilken otrolig trådstart. "Hur man gör för att raka pungen". Låter som titeln på en bok skriven av någon med förståndshandikapp. Testa hyvel. Har man tekniken funkar det. Tvivlar på att det är omöjligt med maskin också, bara du gör rätt.

Vill man vara fin får man..
Citera
2009-05-14, 15:15
Medlem
qwiiiks avatar
Det finns ju krämer eller nått sånt som man smetar på och låter va kvar en liten stund sen sköljer man bort kräm och hår med vatten
Det kanske kan vara nått?
Tror det är veet som har nån sån produkt!
Citera
2009-05-14, 15:15
Medlem
hanswolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Vilken otrolig trådstart. "Hur man gör för att raka pungen". Låter som titeln på en bok skriven av någon med förståndshandikapp. Testa hyvel. Har man tekniken funkar det. Tvivlar på att det är omöjligt med maskin också, bara du gör rätt.

Tack för ett gott skratt, och jag håller med
Citera
2009-05-14, 15:19
Medlem
naganof2s avatar
Eltejp , aplisera på pungen , tag ett hårt grep , ryck allt du har mothårs !
Citera
2009-05-14, 15:20
Medlem
Axells avatar
Citat:

Haha! Jag minns en gång i min ungdom då en ett år yngre kompis till mig frågade hur man rakade kuken. Haha tro mig fan att jag skrattade och spred vad han hade frågat till halva stan.
Citera
2009-05-14, 16:58
Medlem
Dr_Dollars avatar
Bara på FB kan man se ett sådant ämne

* Tag rakhyvel
* Varmt vatten/duscha
* Applicera valfri kräm/raklödder
* Raka
* Applicera valfri after shave/mildrande kräm att föredra
* Titta dig i spegeln och stoltsera ditt verk
* Ta en runk

Done!
Citera
2009-05-14, 17:12
Medlem
melus avatar
Citera
2009-05-14, 17:14
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:

Hehe..Snoppsår
Citera
2009-05-14, 17:35
Medlem
GhosteNs avatar
Bahaha! Alltså rakapparat på pungen va i helvete? Rakhyvel kör!
Citera
2009-05-14, 17:38
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhosteN
Bahaha! Alltså rakapparat på pungen va i helvete? Rakhyvel kör!
För att vara korrekt så säger han inget om någon rakapparat, utan att han rakar med en "maskin". För allt vad vi vet kan det ju vara vad fan för maskin som helst.

http://www.bjorktra.se/img/photos/P5091490.gif
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in