2009-05-12, 02:03
Medlem
beastieboy99s avatar
Var hos läkaren på psyk i Fredags
och han förnyade mitt recept på Lyrica. Jag frågade om han inte kunde skriva så att jag kunde göra flera uttag.

Då berättade han att folk börjat missbruka Lyrica tillsammans med kokain...

Någon som har testat? Vad borde det ge för effekt? Mot extacy hållet?
2009-05-12, 12:11
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Var hos läkaren på psyk i Fredags
och han förnyade mitt recept på Lyrica. Jag frågade om han inte kunde skriva så att jag kunde göra flera uttag.

Då berättade han att folk börjat missbruka Lyrica tillsammans med kokain...

Någon som har testat? Vad borde det ge för effekt? Mot extacy hållet?

Det låter inte som någon rolig blandning, läkare vad vet dom egentligen !?
2010-06-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Det låter inte som någon rolig blandning, läkare vad vet dom egentligen !?

Jag har petat i mig 1500mg lyrica för typ 2 timmar sen , sen drog jag förbi en polare o hämta 2g koks , sitter hemma nu och mår så grymt bra

Lyrican har övertaget , den känns mest nu efter typ en lina på 0,4g , men kokainet förstärkte effekten rejält.. har städat hela min lya , skruvat på saker som varit trasiga och gjort dom hela

Wow va skönt skev man är just nu , tagit mig typ 10 min o skriva detta , men svar på frågan , funkar grymt bra , ställ gärna frågor om ni undrar över nåt.

Må bäst alla !!
2010-06-17, 19:56
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Folk blandar väl allt möjligt. När jag testade Amfetamin för tredje gången så hade jag Lyrica i blodet. Inget speciellt "extra" kändes.
2010-06-17, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Folk blandar väl allt möjligt. När jag testade Amfetamin för tredje gången så hade jag Lyrica i blodet. Inget speciellt "extra" kändes.

Visst , men lyrica + koks är ju vad vi pratar om..

Nice Nice som faan !!!
2013-06-13, 18:45
Medlem
magnus8006s avatar
Har för ca. 30-45 min sedan tagit 2 valium á 10 mg, 3 lyrica á 150 mg och dragit i mig ca. 6 linor kola. Nu väntas snart bio. Måste väl tillägga att jag mår som en prins. Känner mig skärpt men samtidigt lugn, kontrat med en bubblande lycka som värmer hela min mage just nu.
Brukar sällan blanda så här, men blev inspirerad av flashback och vill lämna mitt bidrag i folks undran om detta. Skulle något ändras eller kännas dåligt, så kommer jag självklart rapportera.
Men iaf, Lyrica funkar perfekt med kola.
2022-09-27, 14:16
Medlem
I helgen körde jag 2st Lyrica 300mg på morgonen + 4-5 linor kokain kvällen dock väldigt små linor (ej 0.1) , tycker lyrican förstör ruset av Laddets euforiska verkan , då det är väldig hög renhetsgrad av kokainet. (ej gatuköpt).

Ruset gällande dra mer ladd fanns såklart kvar efter ca 1.10min på första linan , sen 30-40 efter 2e , 3e.

Sen 4e 20min , och där blev det mer en rastlöshet utan påverkning till lycka..

Doparminet var egentligen uttömt efter 2a linan.

Mitt råd , blanda ej Lyrica med Ladd , dock bra att slockna på och ändå må som en ny knullad prins.

Med vänlig hälsning, Dejavu
2022-09-27, 15:01
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) /låst/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in