Citat:
Ursprungligen postat av rev_
jag är också helt säker på att det är han, gästboken :
"tjena man ring te mig när du e hemma skit i vad som har hänt. jag vet att du inte kan göra sånt. hajdi seeees "
"värt att döda ngn gammal"
"shou bror ja hörde vad som hänt man vart eru ?"
inte inloggad sedan Tors 27 dec 2007 16:43 .
Har bilder i sitt galleri med fotboll, fotbollströja (umbro) vilket tyder på att han har spelat fotboll .
Men är det någon som vet varför han dödade 81åringen?
vilken Jääävla idiot
"tjena man ring te mig när du e hemma skit i vad som har hänt. jag vet att du inte kan göra sånt. hajdi seeees "
"värt att döda ngn gammal"
"shou bror ja hörde vad som hänt man vart eru ?"
inte inloggad sedan Tors 27 dec 2007 16:43 .
Har bilder i sitt galleri med fotboll, fotbollströja (umbro) vilket tyder på att han har spelat fotboll .
Men är det någon som vet varför han dödade 81åringen?
vilken Jääävla idiot
Kanske locket ligger på, eftersom han bara är ett barn och måste skyddas. Vad är det med alla galna 16-åringar?
Citat:
Flera källor uppger för Aftonbladet att den misstänkte är en mycket ung pojke, sedan tidigare väl känd av polisen och de sociala myndigheterna.
Så sent som i somras dömdes han till samhällstjänst för bland annat stöld och skadegörelse. Han har även tidigare begått ett flertal brott, men då inte varit straffmyndig.
– Han har bland annat rånat gamla tanter, säger en tidigare klasskamrat.
Så sent som i somras dömdes han till samhällstjänst för bland annat stöld och skadegörelse. Han har även tidigare begått ett flertal brott, men då inte varit straffmyndig.
– Han har bland annat rånat gamla tanter, säger en tidigare klasskamrat.
Kunde de inte låsa in honom? Nej, det går ju inte, eftersom han bara är ett barn.
Vi får alltså vänta innan vi får veta mer. Jag kan förstås inte låta bli att spekulera om motivet:
1) Han hade hört att 81-åringen hade pengar hemma, gick dit och mördade honom. Sen letade han efter pengarna, men 81-åringen hade dom på banken. Vikken otur, han hade mördat förgäves!
2) Han gick dit för att råna 81-åringen, hotade honom för att få pengar. Men 81-åringen var oförskämd nog att vägra ge honom något. En sån brist på respekt måste genast bestraffas och han mördade gamlingen av ren ilska.