2008-01-19, 00:21
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rev_
jag är också helt säker på att det är han, gästboken :
"tjena man ring te mig när du e hemma skit i vad som har hänt. jag vet att du inte kan göra sånt. hajdi seeees "

"värt att döda ngn gammal"

"shou bror ja hörde vad som hänt man vart eru ?"

inte inloggad sedan Tors 27 dec 2007 16:43 .

Har bilder i sitt galleri med fotboll, fotbollströja (umbro) vilket tyder på att han har spelat fotboll .

Men är det någon som vet varför han dödade 81åringen?
vilken Jääävla idiot

Kanske locket ligger på, eftersom han bara är ett barn och måste skyddas. Vad är det med alla galna 16-åringar?

Citat:
Flera källor uppger för Aftonbladet att den misstänkte är en mycket ung pojke, sedan tidigare väl känd av polisen och de sociala myndigheterna.

Så sent som i somras dömdes han till samhällstjänst för bland annat stöld och skadegörelse. Han har även tidigare begått ett flertal brott, men då inte varit straffmyndig.

– Han har bland annat rånat gamla tanter, säger en tidigare klasskamrat.

Kunde de inte låsa in honom? Nej, det går ju inte, eftersom han bara är ett barn.

Vi får alltså vänta innan vi får veta mer. Jag kan förstås inte låta bli att spekulera om motivet:
1) Han hade hört att 81-åringen hade pengar hemma, gick dit och mördade honom. Sen letade han efter pengarna, men 81-åringen hade dom på banken. Vikken otur, han hade mördat förgäves!
2) Han gick dit för att råna 81-åringen, hotade honom för att få pengar. Men 81-åringen var oförskämd nog att vägra ge honom något. En sån brist på respekt måste genast bestraffas och han mördade gamlingen av ren ilska.
Citera
2008-01-19, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull bitch
Vi får alltså vänta innan vi får veta mer. Jag kan förstås inte låta bli att spekulera om motivet:
1) Han hade hört att 81-åringen hade pengar hemma, gick dit och mördade honom. Sen letade han efter pengarna, men 81-åringen hade dom på banken. Vikken otur, han hade mördat förgäves!
2) Han gick dit för att råna 81-åringen, hotade honom för att få pengar. Men 81-åringen var oförskämd nog att vägra ge honom något. En sån brist på respekt måste genast bestraffas och han mördade gamlingen av ren ilska.

Min teori är att det faktiskt rör sig om en "olyckshändelse" i den bemärkelsen att han gjorde inbrott hos mannen och blev tagen på bar gärning och då kan det vara så simpelt att han knuffade mannen som föll och slog sig så olyckligt att han dog, gamla män kan vara väldigt sköra. Eller så fick han panik när han blev ertappad och misshandlade mannen som då avled utav skadorna.

Jag tror på "olycksteorin".
Citera
2008-01-19, 02:00
Medlem
stog i nån tidning att det kan bero på pengar eftersom gubben va rik.
Hoppas ungfan får etthelvete resten av sitt liv iaf
Citera
2008-01-19, 02:17
Bannlyst
lol vilken bög han lyssnar på 50 cent och spelar fotboll
Citera
2008-01-20, 21:40
Medlem
pokergudens avatar
asså en grej jag inte fattar:

vafan tänkte hans morsa egentligen? hon födde ju en fucking negerunge i sverige, o sen när han blir som han blir så står alla som frågetecken (?) trodde hon helt seriöst att han skulle ha en chans i ett svenskt samhälle?

tips till alla killar på fb: tänk innan ni knullar en svart kvinna o lämnar henne. slår vad till 110% att killen inte har en närvarande farsa heller

Mvh...
Citera
2008-01-20, 23:37
Medlem
franges avatar
Nejmen, vad chockerande, inte hade man trott att det var en gosse av utomnordiskt ursprung, jag som trodde att alla sådana var änglar?

Eller, det här kanske bara är ett kulturellt busstreck, månhända? Vad säger Aftonhoran?
Citera
2008-01-21, 01:27
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerguden
asså en grej jag inte fattar:

vafan tänkte hans morsa egentligen? hon födde ju en fucking negerunge i sverige, o sen när han blir som han blir så står alla som frågetecken (?) trodde hon helt seriöst att han skulle ha en chans i ett svenskt samhälle?

tips till alla killar på fb: tänk innan ni knullar en svart kvinna o lämnar henne. slår vad till 110% att killen inte har en närvarande farsa heller

Mvh...

Vilket rasistiskt inlägg! Jag tror också att killen inte har nån närvarande farsa. Utan en bra far blir många killar tydligen odjur.

Men påstår du verkligen på allvar att inga negrer (el mulatter blir det ju om de har en svensk mor) kan bli nåt annat än kriminella?
Citera
2008-01-21, 14:46
Medlem
har för mej att föräldrarna importerade (adopterad) fanskapet
Citera
2008-01-21, 16:35
Medlem
franges avatar
Adopterade? De fick honom på köpet i en låda bananer såklart!
Citera
2008-01-29, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoReaction
har för mej att föräldrarna importerade (adopterad) fanskapet
Det finner jag också väldigt troligt.
Citera
2008-01-29, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoReaction
http://www.lunarstorm.se/Bling_Ludde/galleri/64

där har du den häktade

Oh fyfan vilket pack som kommenterat bilderna på aset! Undrar vad domen blir för den stackarn? 2 mån sluten ungdomsvård och några kvartsamtal med en soctant?
Citera
2008-01-29, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull bitch
Vilket rasistiskt inlägg! Jag tror också att killen inte har nån närvarande farsa. Utan en bra far blir många killar tydligen odjur.

Men påstår du verkligen på allvar att inga negrer (el mulatter blir det ju om de har en svensk mor) kan bli nåt annat än kriminella?

I det här fallet så tror jag faktiskt att han fötts till ett odjur. Kolla bara på hur dom beter sig hemma i Afrika! Maken till barbariskt folk får man fan leta efter. Sök på Ruwanda om du vill veta mer detaljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in