2009-09-30, 23:07
  #1129
Medlem
VampireLestats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej. Riktiga trummor, mer vanlig black. Men ändå inte. Vilka riff det finns på Lugburz! Helt otroligt!

Lyssnar på Amestigon/Angizia splitskivan. Kom ihåg den sen gamla tider, och hittade på den tack vare Vampyren lestat som lärde mig guldknepet och tanka! Hur står det till ikväll?

Det står väldigt bra till tackar som frågar! Njuter av lite glorior Belli, snus och poker, så det blir inte bättre än såhär en kall onsdagskväll. Hur står det till själv?

Kan lägga till att Glorior Belli har växt något enormt sedan jag gett Manifesting the raging beast lite mer uppmärksamhet, jävlar vad bra dom är.

Edit : Efter allt prat om Summoning vart jag sugen på att spana in dom, har sett flera nämna dom förut och det är väl på tiden! Stronghold är det som skall spanas in, ska bli spännande.
__________________
Senast redigerad av VampireLestat 2009-09-30 kl. 23:16.
Citera
2009-09-30, 23:28
  #1130
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Det står väldigt bra till tackar som frågar! Njuter av lite glorior Belli, snus och poker, så det blir inte bättre än såhär en kall onsdagskväll. Hur står det till själv?

Kan lägga till att Glorior Belli har växt något enormt sedan jag gett Manifesting the raging beast lite mer uppmärksamhet, jävlar vad bra dom är.

Edit : Efter allt prat om Summoning vart jag sugen på att spana in dom, har sett flera nämna dom förut och det är väl på tiden! Stronghold är det som skall spanas in, ska bli spännande.
Samma här nästan. Cola, snus och musik. FB:a lite slött. Det e grejer det.
Fan jag ska också lyssna på stronghold, men jag tycker det bästa skulle vara att ta alla i rätt ordning! Det skulle jag gjort om jag inte hört dom. Köpte en summoning tröja häromdagen. Oath Bound. Like some snow white malble eyes på stronghold är så jävla fantastikt bra!!!

Lyssnar fortfarande på Amestigon/Angizia splitten. Amestigon är grovt underskattade!

Men nu ska jag byta till nån compilation jag tankade hem. Bara en massa burzum, DSO, Mayhem, osv osv
Citera
2009-09-30, 23:30
  #1131
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Köpte en summoning tröja häromdagen. Oath Bound. Like some snow white malble eyes på stronghold är så jävla fantastikt bra!!!
En sån tröja har jag haft i ett och halvt år nu tror jag det är.

Burzum var ett bra tips. Det får det bli. Burzum - Hvis lyset tar oss
Citera
2009-10-01, 00:09
  #1132
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
En sån tröja har jag haft i ett och halvt år nu tror jag det är.

Burzum var ett bra tips. Det får det bli. Burzum - Hvis lyset tar oss
Snyggaste omslaget! Summoning har alltid snuskigt snygga omslag.
Hvis lyset tar oss är både favoritskiva och omslag! Det är inte ofta man har tid att lyssna på gamla klassikerna. Det måste man göra ibland. Men man ska inte lyssna dom tråkiga, därför tar jag bara det bästa ibland!

Just nu: Mayhem - De mysteriis dom Sathanas *låten*
Citera
2009-10-01, 00:16
  #1133
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Snyggaste omslaget! Summoning har alltid snuskigt snygga omslag.
De brukar använda någon konstnärs tavlor, han har målat fler i samma stil och de är alla riktigt fina. Jag ska se om jag hittar tråden från Metal-Archives (tror det var där).

Edit: här var den: http://metal-archives.com/board/viewtopic.php?p=1280682#1280682
Citat:
Hvis lyset tar oss är både favoritskiva och omslag! Det är inte ofta man har tid att lyssna på gamla klassikerna. Det måste man göra ibland. Men man ska inte lyssna dom tråkiga, därför tar jag bara det bästa ibland!
Håller med. Det finns för mycket bra black meta lför att man ska hinna med att lyssna på allt man vill lyssna på och då blir det lätt att man glömmer bort att lyssna på de gamla klassikerna och de band man började med.

Citat:
Just nu: Mayhem - De mysteriis dom Sathanas *låten*
Tror jag ska ge mig i kast med In the Nightside Eclipse. Har alltid underskattat Emperor tror jag. Men det får bli efter Burzum - Det som en gang var (låten). Minimalism är så härligt.
__________________
Senast redigerad av sp3tt 2009-10-01 kl. 00:23.
Citera
2009-10-01, 03:04
  #1134
Medlem
Von - Satanic Blood.
Citera
2009-10-01, 11:58
  #1135
Medlem
alprazolam_s avatar
Sodom - In the sign of evil

Tycker det passar bra in här även fast det e thrash. Blackthrash på något sätt.

Blasphemer! \m/
Citera
2009-10-01, 16:05
  #1136
Medlem
unsungs avatar
Unleashed-Where No Life Dwells

http://www.youtube.com/watch?v=R3UHfA5dCAw

Den plattan dyker alltid upp när det ska spisas death..
Citera
2009-10-01, 17:27
  #1137
Medlem
DoomSowers avatar
Behexen - Celebration Of Christ's Fall
Citera
2009-10-01, 19:05
  #1138
Medlem
The Meatballs avatar
Imperial Crystaline Entombment - Astral Frost Invocation

"We are fucking iiiiiiiice!!!"
Citera
2009-10-01, 19:46
  #1139
Medlem
swebarbs avatar
Nån som lyssnat på Gorgoroths nya Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt ? jag tycker fan pest är mycket bättre än homoäcklet gaahl var..
Citera
2009-10-01, 21:19
  #1140
Medlem
liasors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nån som lyssnat på Gorgoroths nya Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt ? jag tycker fan pest är mycket bättre än homoäcklet gaahl var..
Nån har lagt upp hela albumet på youtube redan

http://www.youtube.com/watch?v=_G7A5GyEH0w (resten finns i related)

Tycker det lät rätt bra, Pest låter bättre än Gaahl, fast å andra sidan låter Pest som vilken annan BM vokalist som helst.. Gaahl var mer unik, både positivt och negativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in