2009-10-31, 18:41
  #1729
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Javisst.

Lyssnade på låten utan videon och hörde ändå videons "text", helt fruktansvärt hur parodier kan sätta sig i huvudet. Efter den här kan jag inte lyssna på Heir Apparent utan att höra den där raden.

Np: Opeth - Heir Apparent

Haha, stackare där. Men det är ju som U2 och små negrer i sanden eller Kent och där valrossen bor. (FF) Men det är ju inte BM eller DM så det kan vi tala om en annan gång.


NP: Marduk - Chorus Of Cracking Necks
Citera
2009-10-31, 19:34
  #1730
Medlem
Det som stör mig så jävla mycket på The Somberlain är Ole Öhmans trummande, det känns alltid som att han sackar efter litegrann, och hans fill suger verkligen.
Citera
2009-10-31, 23:01
  #1731
Medlem
NirvanAs avatar
Nya gorgoroth albumet, fett bra =)
Citera
2009-11-01, 13:49
  #1732
Medlem
alprazolam_s avatar
Mor Dagor - Human execution
Mitt Ryska blackmetal maraton förtsätter.
Påminner om Marduk. Det bara smattrar till.
Citera
2009-11-01, 15:14
  #1733
Medlem
Wallss avatar
Lyssnar igenom de låtar jag har med Wigrid och blir ständigt förvånad över hur bra han är
Citera
2009-11-01, 15:21
  #1734
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Väntar otåligt på nya skivan som kommer snart, som bland annat innehåller nyinspelningar av låtarna från Le Secret. Mums!

Fy fan, man ryser av välmående varje gång man läser det där.
Citera
2009-11-01, 20:57
  #1735
Medlem
alprazolam_s avatar
Silencer - Death - Pierce Me

Äntligen har jag hittat och köpt den!
Citera
2009-11-01, 21:29
  #1736
Medlem
bumps avatar
Blood Stain Child - Hypersonic dök upp lite otippat när jag plöjde igenom musiksamlingen.
Melodic Death med lite inslag av Trance, och faktiskt helt ok.
Citera
2009-11-01, 21:46
  #1737
Medlem
Pyromenens avatar
Svensk dödsmetall!

Sanctification - Raw
Citera
2009-11-01, 21:47
  #1738
Medlem
Shalashaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Silencer - Death - Pierce Me

Äntligen har jag hittat och köpt den!
En platta som utan tvekan har en plats i black metal historien.
Men särskilt bra är den inte...

NP: Anorexia Nervosa - Drudenhaus
Citera
2009-11-01, 22:46
  #1739
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
En platta som utan tvekan har en plats i black metal historien.
Men särskilt bra är den inte...

NP: Anorexia Nervosa - Drudenhaus
Blasfemi!
Sterile nails and thunderbowels. Ska spelas på min begravning!
En av mina top 10 blackmetal favoritlåtar någonsin!

NP: Lifelover - Konkurs
(Jag sitter givetvis och diggar i min fräsiga Lifelover t-shirt. Pulver.)
__________________
Senast redigerad av alprazolam_ 2009-11-01 kl. 22:52.
Citera
2009-11-01, 23:31
  #1740
Medlem
VampireLestats avatar
Ildjarn - Norse

Bra grejer det här! Gillar det primitiva soundet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in