Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
En platta som utan tvekan har en plats i black metal historien.
Men särskilt bra är den inte...
NP:
Anorexia Nervosa -
Drudenhaus
Blasfemi!
Sterile nails and thunderbowels. Ska spelas på min begravning!
En av mina top 10 blackmetal favoritlåtar någonsin!
NP: Lifelover - Konkurs
(Jag sitter givetvis och diggar i min fräsiga Lifelover t-shirt. Pulver.)