2009-07-18, 20:36
  #529
Medlem
Einhaerjars avatar
Pathology - Age of onset
Citera
2009-07-18, 21:20
  #530
Medlem
VampireLestats avatar
Njuter av lite Woods of infinity, för tillfället spelas Backenvälgen, galet bra låt.
Citera
2009-07-18, 21:24
  #531
Medlem
Arckanum - Pursvitnir

Snart halvägs
Citera
2009-07-18, 22:02
  #532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Arckanum - Pursvitnir

Snart halvägs
Þursvitnir eller thursvitnir blir bättre tycker jag
Citera
2009-07-18, 22:09
  #533
Medlem
KraftSheriffens avatar
Svartedikets självbetitlade. Upptäckte dem alldeles nyss och vad jag förstår skall det vara en black metal-musikal.
Riktigt sköna vissa låtar.
Citera
2009-07-18, 22:15
  #534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rargh
Þursvitnir eller thursvitnir blir bättre tycker jag

E inne på andra genomlyssningen nu... snudd på att bräcka Antikosmos redan.

Men Bafomet är alltid den bästa låten!
Citera
2009-07-18, 22:15
  #535
Medlem
Svävar på moln genom Dying Fetus diskografi.
Citera
2009-07-18, 22:32
  #536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
E inne på andra genomlyssningen nu... snudd på att bräcka Antikosmos redan.

Men Bafomet är alltid den bästa låten!
Jag ahr inte hört den nya alls, och Antikosmos har jag bara smålyssnat på och tyckte inte den var nåt vidare... Fran Mardr är bäst tycker jag, men Boka vm Kaos-prylarna klår nog den fast de räknas inte för de var så spridda tills den där 11 eyars-samlingen... Kosmos Wardhin Dræpas Om Sin är min favvolåt, samma stil som Bafomet fast ännu bättre!
Citera
2009-07-18, 22:44
  #537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rargh
Jag ahr inte hört den nya alls, och Antikosmos har jag bara smålyssnat på och tyckte inte den var nåt vidare... Fran Mardr är bäst tycker jag, men Boka vm Kaos-prylarna klår nog den fast de räknas inte för de var så spridda tills den där 11 eyars-samlingen... Kosmos Wardhin Dræpas Om Sin är min favvolåt, samma stil som Bafomet fast ännu bättre!

Det fetmarkerade = jävligt bra!

Jag vet vart nya skivan finns

PMa mig!
Citera
2009-07-19, 10:25
  #538
Medlem
Nä tack, jag väntar tills jag har några kronor över och kan göra det ordentligt.
Citera
2009-07-20, 14:21
  #539
Medlem
VampireLestats avatar
Spelar lite Ragnarok här, skivan Blackdoor Miracle. Riktigt bra black från norge.
Citera
2009-07-21, 01:37
  #540
Medlem
Ralledenfetes avatar
Morbid Angel - Maze of Torment

Awhhhh Hur fan lyckas de skriva de här låtarna? Gudomlig skiva verkligen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in