Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
E inne på andra genomlyssningen nu... snudd på att bräcka Antikosmos redan.
Men Bafomet är alltid den bästa låten!
Jag ahr inte hört den nya alls, och Antikosmos har jag bara smålyssnat på och tyckte inte den var nåt vidare... Fran Mardr är bäst tycker jag, men Boka vm Kaos-prylarna klår nog den fast de räknas inte för de var så spridda tills den där 11 eyars-samlingen... Kosmos Wardhin Dræpas Om Sin är min favvolåt, samma stil som Bafomet fast ännu bättre!