Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Hahaha

det här påminner mig om den gamla "Droid fleshbag relations"-trådens första sidor då MrCheeba satt och söp sig tvärfull om nätterna och ensam spammade tråden med tveksamt arrangerade okvädesord riktade emot de övriga oupplysta forummedlemmarna för att de inte visste var riktig electro var. Inlägg efter inlägg efter inlägg.
Fy fan, igår kväll satt jag och drev en amerikan fullkomligt jävla vansinnig via mail. Jag var full som en travhäst och försökte beställa en Malign-patch från en distro i Indianapolis, men min promillehalt och min misstänksamhet mot internethandel samarbetade fint så jag lade och avbeställde ordern 8 gånger i följd och vägrade konsekvent förstå vad betalningsalternativen betydde. Satt gång på gång och försökte få ur honom hur fan man betalar via banköverföring och han försökte under stigande irritation förklara att det inte gick för sig och erbjöd andra betalningsalternativ. Pinsamt att se så här några timmar senare, haha.
Hahahaha!

Kollade över mina inlägg här nyss och jag hoppas ingen tar illa upp, sprit in, vett ut som man säger. Jävligt underhållande dock!
Det där med patchen räddade den här kvällen måste jag säga, fyfan va jag skrattade och skrattar fan fortf!
Har precis vaknat till här, dryga timmen sedan. Vaknade upp till nonstop-plingande jävla telefon, 9 sms och 11 missade samtal ifrån olika nummer.
Gick iväg och köpte mig ett 6pack öl nyss (som jag dock tänkt dricka IMORGON inte ikväll..)
Har ingen varför jag sitter och skriver allt det här som tråden vore en Dagbok men ja, jag har väl inte alla hästar hemma.
Jag börjar lite lugnt på den här kvällen faktiskt:
Forgotten Tomb - Songs to Leave