2012-06-12, 12:17
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten_Blau
tror jag nämnt dom nån gång tidigare i tråden men fy satan vad bra dom är! nu ska tilläggas att jag inte hört alltför mycket men deras demo "Signing The Servants Of God" kan man lyssna på om och om igen i tusentals år! helt enkelt så är dom den där käftsmällen som man behöver ibland. okej teitanblood ger mig en käftsmäll ibland, men mefitic svider i århundranden nu tänker jag länka till min favoritlåt med dom för att fler i denna värld ska få uppleva denna magi

http://www.youtube.com/watch?v=-qFfagDzBsw&list=FLn9KJnlK3MtzJQLxZngsZrA&index=52& feature=plpp_video
Det lät alldeles förträffligt det där. Ska kolla närmare på den demon. Man tackar.
Citera
2012-06-12, 13:20
Medlem
Inkapabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Så jävla härligt att du är en jävla fucking posör. Jävla tönt.

Nej men usch så dålig stämning det blev här.

Hahahaha
Citera
2012-06-12, 13:43
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapabel
Nej men usch så dålig stämning det blev här.

Hahahaha

Det är ju fint med otrevliga semialkisar. Skapar en unik och äkta atmosfär! Det ska i sån här tråd, vara blodigt allvar när det gäller musik.

NP: Mikael Wiehe - Vad bryr sig kärleken om gränser?
Citera
2012-06-12, 16:44
Medlem
Vetuss avatar
Trots den överhängande risken att låta som en tvättäkta life metal-posör vill jag ändå hävda att denna tråd, mer eller mindre, är en favorit bland internets skuggsidor. Och för att sluta mig till den utvalda skaran, bestående av såväl bögmördare som sodomiter, kan jag förtälja att misantropin flödar genom min skivspelare i form av Armagedda - The Final War Approaching.

NP: Armagedda - Deathminded
Citera
2012-06-12, 19:38
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Hahaha det här påminner mig om den gamla "Droid fleshbag relations"-trådens första sidor då MrCheeba satt och söp sig tvärfull om nätterna och ensam spammade tråden med tveksamt arrangerade okvädesord riktade emot de övriga oupplysta forummedlemmarna för att de inte visste var riktig electro var. Inlägg efter inlägg efter inlägg.

Fy fan, igår kväll satt jag och drev en amerikan fullkomligt jävla vansinnig via mail. Jag var full som en travhäst och försökte beställa en Malign-patch från en distro i Indianapolis, men min promillehalt och min misstänksamhet mot internethandel samarbetade fint så jag lade och avbeställde ordern 8 gånger i följd och vägrade konsekvent förstå vad betalningsalternativen betydde. Satt gång på gång och försökte få ur honom hur fan man betalar via banköverföring och han försökte under stigande irritation förklara att det inte gick för sig och erbjöd andra betalningsalternativ. Pinsamt att se så här några timmar senare, haha.

Hahahaha! Kollade över mina inlägg här nyss och jag hoppas ingen tar illa upp, sprit in, vett ut som man säger. Jävligt underhållande dock!
Det där med patchen räddade den här kvällen måste jag säga, fyfan va jag skrattade och skrattar fan fortf!

Har precis vaknat till här, dryga timmen sedan. Vaknade upp till nonstop-plingande jävla telefon, 9 sms och 11 missade samtal ifrån olika nummer.
Gick iväg och köpte mig ett 6pack öl nyss (som jag dock tänkt dricka IMORGON inte ikväll..)
Har ingen varför jag sitter och skriver allt det här som tråden vore en Dagbok men ja, jag har väl inte alla hästar hemma.

Jag börjar lite lugnt på den här kvällen faktiskt:
Forgotten Tomb - Songs to Leave
Citera
2012-06-12, 20:34
Medlem
IshethZenunims avatar
Va fan, det finns ju ingen bra, ny black metal längre. Fuck off. Nu skiter jag i det här och halsar sake till lite doom och skit.

NP: Hour of 13 - Soldiers of Satan
http://www.youtube.com/watch?v=GykGHKXGBp8

De sjunger ju i alla fall om Satan, så ge fan i att klaga.
Citera
2012-06-12, 20:43
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim
Va fan, det finns ju ingen bra, ny black metal längre. Fuck off. Nu skiter jag i det här och halsar sake till lite doom och skit.

NP: Hour of 13 - Soldiers of Satan
http://www.youtube.com/watch?v=GykGHKXGBp8

De sjunger ju i alla fall om Satan, så ge fan i att klaga.

Det är för att du inte lägger ned dig att leta fram guldkornen utan antagligen gör som alla andra, skrapar på ytan och bara gnäller.

np: Armagedda - Helvetestoner
Citera
2012-06-12, 20:44
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Du kan ju dra åt helvete tycker jag. Vafan har du lyssnat på innan?

Citat:
Jag tycker helt enkelt att du är dum i huvudet tyvärr, även fast du kommit med sjukt bra tips!
Jag fattar fan inte hur du tänker...

Citat:
Så jävla härligt att du är en jävla fucking posör. Jävla tönt.

Så jävla smart och bra tråd.

NP: Dråpsnatt - Skelepht. Fan vad bra från börjat till slut.

Nän som sitter inne på Blodulvs diskografi i mp3-format? Har varenda lp och kasett tror jag men inte fan orkar jag spela dem
Citera
2012-06-12, 21:06
Medlem
IshethZenunims avatar
Citat:
Det är för att du inte lägger ned dig att leta fram guldkornen utan antagligen gör som alla andra, skrapar på ytan och bara gnäller.

np: Armagedda - Helvetestoner
Ja men det är väl en JÄVLA skitgenre om man ska behöva ladda hem femtio plattor innan man hittar något som duger till annat än att torka sig i arslet med? Enda bra plattan i år är nya Marduk. Mgla får med nöd och näppe godkänt. I övrigt, mest skit.
Citera
2012-06-12, 21:13
Medlem
Anesthesias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Så jävla smart och bra tråd.

NP: Dråpsnatt - Skelepht. Fan vad bra från börjat till slut.

Nän som sitter inne på Blodulvs diskografi i mp3-format? Har varenda lp och kasett tror jag men inte fan orkar jag spela dem

http://en.metal-tracker.com/details.php?id=33405

Om du nu kan se länken, annars rekommenderar jag dig att ägna ett par minuter till en registrering. Utbudet är förvånansvärt bra.

NP: Mgła - Further Down The Nest I
Citera
2012-06-12, 21:47
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anesthesia
http://en.metal-tracker.com/details.php?id=33405

Om du nu kan se länken, annars rekommenderar jag dig att ägna ett par minuter till en registrering. Utbudet är förvånansvärt bra.

NP: Mgła - Further Down The Nest I

Tack som fan!
Citera
2012-06-12, 22:23
Medlem
Adversariuss avatar
Nu jävlar har jag äntligen tagit och unnat mig något schysst och blivit lite mer bevandrad i e-handelvärlden på köpet. Lagt vantarna på följande noga utvalda patchar:

http://i50.tinypic.com/28p538.jpg

Malign och Armagedda på ena armen, TTNBLD på andra, KTHRSS som stor backpatch. Ska smaska på allihopa på en grön tygjacka av sådan där vildmarksmodell med massa fickor. Har haft min skinnpaj i så jävla många år nu och det börjar uppstå bakteriekolonier i armhålorna på den så den får hänga ett tag, är alldeles för jävla varmt för sådant numera ändå. Dessutom är det bara positivt att särskilja sig lite från de hjärndöda läderhorderna ett tag.

NP: Armagedda - Only True Believers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in