Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Var inte riktat till dig utan mer till alla idioter man kommit i kontakt med genom åren som tycker de är så speciella och äkta för att de bara lyssnar på vinyl och talar ned om cd's och mp3s. Men jag håller med om att det är ett fint format och jag köpte själv en lp-spelare nyligen och beställer vinyler så fort jag får tag på en slant.
Ah, antog att de lät något åt det hållet. Jag lär väl ge vika för grupptrycket och kolla in de någon gång.
NP: Ancient VVisdom - The Opposition
Nej jag försökte bara rättfärdiga på nåt vis. Inte meningen att låta brysk eller katig, inte meningen.
Ja det var inte längesedan alls jag skaffade en vinylspelare heller. Fick en av en polare på 25års-dagen. Mycket snällt av honom.
Men visst fan tankar jag, och lyssnar på en hel del mp3. Det går ju inte att klara sig utan, men menar mer bara att jag är det nåt jag finner "bra" så vill jag gärna köpa det och ha det i fysiskt format.
Appropå Teitanblood - Seven Chalices, så tycker jag att alla som finner denna platta det minsta intressant, ska köpa vinylen. För alltså, så jävla iögonfallande artworket blir i vinylform, samt den feta bookleten som medföljer är inte av denna värld. Helt fantastiskt!
Np:
Bathory - Under the sign of the black mark
Helt jävla fantastisk platta och det är 50% Nostalgia och 50% ren kärlek till Black metal som spelar in här.
10 / 10