Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag vet inte om den läckt, jag har bara lyssnat i promosyfte. Så ni får döma själva sedan när den nu läcker/släpps, säger bara att jag gillade den utav bara helvete.
Jepp, samma här, har en promo. Tror inte skivan läckt.
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Åhfan så nya Marduk har läckt? Nu måste jag ju kolla upp den! Blir ju heller inte mindre intresserad av Adversarius och Kapitaldupex är så pass positiva till den! Hade väntat mig något mediokert i stil med halvdana "Wormwood"! Återkommer när jag återvänt ifrån Marduk-graven.
Citat:
Ursprungligen postat av KillForSatan
Nu har jag bara hört M.A.M.M.O.N och Souls for Belial, men det är då inget som blivit bättre sen wormwood i mitt tycke. Med Mortuus i spetsen så har det bara blivit sämre och sämre. Plague angel var bra som fan, Rom 5:12 var lite tråkig men hade ändå många bra partier, på Wormwood är det endast ett fåtal låtar som är okej. Och nu, jag vetifan, jävla smörja.
Får väl säga att det har rätt mycket att göra med vilka, tidigare skivor med Marduk ni gillade bäst. Wormwood är medioker, men jag håller Rom 5:12 och föregångaren Plague Angel som det bästa de spelat in sedan Opus Nocturne. Slutsatsen i mitt fall blir att det gick ordentligt utför med hela materialet ungefär när Legion tog över på sång, men är man inte av den åsikten så kommer kanske inte heller Serpent Sermon att sitta riktigt bra.