Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Jag håller med, faktiskt. Har ännu inte hittat någonting som kan slå Katharsis, och anser att "hypen" kring dem här på flashback i allra högsta grad är sann och riktig. De är bäst helt enkelt.
Nej det är faktiskt samma här! Däremot finns det ju ett fåtal som jag kan tycka gå i Katharsis fotspår mer eller mindre, men alltså ja, det är fan olika ifrån gång till gång, men just Katharsis är bestående.
Likaså tycker jag (ang superhypade) "Si monumentum"..DsO, är helt otrolig!
Ja fan, den blir det nu. Det var ett bra tag sen
np: Deathspell Omega - First Prayer.....hela skivan därefter.