2011-01-10, 01:49
  #6157
Medlem
Maranathas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Nefandus - Death Holy Death

Det är synd att denna plattan inte släpptes på ett bolag som kunde ge den den exponering den förtjänar, verkligen en av 2000 talets bästa plattor om ni frågar mig.

Den är jävligt bra ja! Blev riktigt glad när jag hittade den i lokala skivaffären...

Blir nog att slå på den sen, sitter å dunkar lite Repugnant nu och mår dåligt när jag tänker att jag lär må lika dåligt som Premature Burial beskriver imorrn. Troligtvis ungefär likadant med tanke på att jag inte lär kunna somna innan 7, då min väckarklocka ska ringa...
Citera
2011-01-10, 02:28
  #6158
Medlem
Fargoths avatar
Dissection - The Somberlain

Ahh, grejer.
Citera
2011-01-10, 02:31
  #6159
Medlem
snillet_1s avatar
Graveland - The Gates to the Kingdom Darkness.

Klassisk bm från Polen
Citera
2011-01-10, 10:51
  #6160
Medlem
VampireLestats avatar
Går igenom de gem i min samling som inte fått tillräckligt med uppmärksamhet av mig på länge.
För tillfället dundrar Oférmod - Mystérion Tés Anomias genom mina högtalare. Tidigare var det Malign och deras Divine Facing And Fireborn. Jävla bra grejer båda två. Speciellt Mystérion har en slags rå kraft som man sällan stöter på idag.
Citera
2011-01-10, 11:49
  #6161
Medlem
Karaboudjans avatar
Bloody Sign!! Fina grejer
Citera
2011-01-10, 12:12
  #6162
Medlem
alprazolam_s avatar
Här spelas Hvangur - Волей и Духом som den så fint heter. Släpptes förra året. Bra skit, men tycker ändå den första skivan är bättre...

Fler tips på slavisk pagan bm skulle uppskattas!
Citera
2011-01-10, 12:28
  #6163
Medlem
alprazolam_s avatar
Lyssnar på Wodensthrone just nu. Innan dess var det Hvangur som spelades (deras senaste från 2010).
Skulle vilja ha lite tips på bra pagan bm, och gärna slavisk sådan!
Citera
2011-01-10, 14:53
  #6164
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Går igenom de gem i min samling som inte fått tillräckligt med uppmärksamhet av mig på länge.
För tillfället dundrar Oférmod - Mystérion Tés Anomias genom mina högtalare. Tidigare var det Malign och deras Divine Facing And Fireborn. Jävla bra grejer båda två. Speciellt Mystérion har en slags rå kraft som man sällan stöter på idag.

Otroligt, va alla tjatar på om denna jävla EP. Folk som klagar på andra att dom i sin tur tjatar på om KTHRSS.
Mystérion ÄR en bra platta, eller ja EP för att vara BÖGKORREKT. Men den har INGENTING att sätta emot "VVorldVVithoutEnd" o hör sen!

np: KTHRSS - Eden Belovv
Citera
2011-01-10, 14:58
  #6165
Avslutad
Just nu:
Death - Primitive Ways från Leprosy

Annars kört Death Breath, Tribulation, Tombstones och Revolting hela dagen på jobbet.
Är lite oförskämd och frågar om hjälp igen, redan på sidan efter. Ute efter lite mer horror- eller zombieinspirerad döds, gärna oldschool, inte så brutal. Någon som sitter på tips?


Förövrigt vill jag tipsa om Stench of Decay
http://www.youtube.com/watch?v=mHJPkOejtOg
Citera
2011-01-10, 15:01
  #6166
Medlem
VampireLestats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Otroligt, va alla tjatar på om denna jävla EP. Folk som klagar på andra att dom i sin tur tjatar på om KTHRSS.
Mystérion ÄR en bra platta, eller ja EP för att vara BÖGKORREKT. Men den har INGENTING att sätta emot "VVorldVVithoutEnd" o hör sen!

np: KTHRSS - Eden Belovv

Jag håller med, faktiskt. Har ännu inte hittat någonting som kan slå Katharsis, och anser att "hypen" kring dem här på flashback i allra högsta grad är sann och riktig. De är bäst helt enkelt.
Citera
2011-01-10, 17:42
  #6167
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Jag håller med, faktiskt. Har ännu inte hittat någonting som kan slå Katharsis, och anser att "hypen" kring dem här på flashback i allra högsta grad är sann och riktig. De är bäst helt enkelt.

Nej det är faktiskt samma här! Däremot finns det ju ett fåtal som jag kan tycka gå i Katharsis fotspår mer eller mindre, men alltså ja, det är fan olika ifrån gång till gång, men just Katharsis är bestående.
Likaså tycker jag (ang superhypade) "Si monumentum"..DsO, är helt otrolig!

Ja fan, den blir det nu. Det var ett bra tag sen

np: Deathspell Omega - First Prayer.....hela skivan därefter.
Citera
2011-01-10, 19:11
  #6168
Medlem
Stormakts avatar
Cannibal Corpse - Hammer smashed face
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in