Citat:
Ursprungligen postat av broskfisk
Just nu lyssnar jag på Dødheimsgard - The Ultimate Reflection & njuuuuuuter.
Jag älskade 666 International, är det någon annan platta med dem jag då skulle kunna gilla? Kan du rekommendera något?
För övrigt borde alla som inte kollat in Frank Friendlys tips om Dödsengel göra det. Jag har lyssnat in mig på Mirium Occultum och älskar den, så nu går turen till deras övriga släpp.
För övrigt måste jag bara dela med mig av ett tips om vad som för mig var en magisk upplevelse; vänta tills det är mörkt, släck hela lägenheten/rummet, tänd så många levande ljus du hittar, rök cannabis(valfri sort och valfri mängd) tills du blir så bäng att det är en ansträngning att förbli stående, sedan på med Der Freiwillige Bettler med Urfaust. Det är så musiken är skapad att upplevas, det är inte för inte som de tjatar på om rituals, intoxication och possession. Fick precis detta guldkorn i posten i dagarna:
http://i56.tinypic.com/29vcx80.jpg
"Death's Intoxication" vill jag minnas att de kallade den

Jim(trummisen och bandets ansikte utåt) har ju en taktik, åtminstone för stunden; släpp en ny tröjdesign 1-2 gånger i månaden, men tryck bara upp 15-20 st åt gången. På så sätt snärjer han ju alla die hard-samlare som prompt ska äga varenda jävla fysiskt föremål deras favoritband vidrört. Just den här tyckte jag var extra grym, så då var det bara att slå till. När det rullat in fler kulor blir det nog till att beställa en tröja till och några stickers att sätta på Xboxen