godkväll alla! Lyssnar lite på Venom - At war with Satan och ska precis förpassa mig till kylskåpet och hämta en ny dosa grov.
Jag har lyssnat en massa på thrash och oldschool nu i dagarna. Har även lyssnat en massa på stoner och annan rock´n roll, i form av bla Mustasch, Turbonegro, Black sabbath och Motörhead. Vilket iofs inte hör hemma här...
Ska iaf byta musik ett tag nu. Och det blir Neptune towers - Caravans to empire algol. Fenriz ftw!
Har lyssnat några varv på Trelldoms skiva Til Et Annet.. den är ju urtråkig.
Att jämföra med deras senaste Til Minne... som är rent grym, en av mina favoritskivor.
NP: Trelldom -By My Will en riktigt grym låt från Til Minne skivan
__________________
Senast redigerad av MixPix 2010-01-05 kl. 20:52.