2010-01-04, 23:46
  #2617
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Amesoeuers - Gas in Veins

Känns som att jag inte uppskattar detta band nog, får göra något åt det. Lyckas aldrig stava till namnet utan att tjuvkika heller.
Inte ens då, tycks det

NP: Summoning - Long Lost To Where No Pathway Goes

Såg att du också lyssnade på den, det kan man kalla sammanträffande. Har inte lyssnat på Stronghold på fan vet hur många månader. Mästerlig platta.
Citera
2010-01-04, 23:49
  #2618
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Inte ens då, tycks det

NP: Summoning - Long Lost To Where No Pathway Goes

Såg att du också lyssnade på den, det kan man kalla sammanträffande. Har inte lyssnat på Stronghold på fan vet hur många månader. Mästerlig platta.
Tjuvkikade inte tillräcklig noga!

Nile - To Dream of Ur

Får byta tillbaka till Summoning. Alldeles för länge sen jag lyssnade på dem. Jag vill ha mer tid att lyssna på metal.
Citera
2010-01-05, 13:04
  #2619
Medlem
VampireLestats avatar
Kör på lite Burzum nu när kylan tränger sig in i huset. Passar bra tycker jag.

Burzum - Det som en gang var
Citera
2010-01-05, 15:42
  #2620
Medlem
von_Ss avatar
Frost - Filthy Black Shit

Såhär låter ondskefull musik!
Citera
2010-01-05, 15:57
  #2621
Medlem
Imperishables avatar
Apropå uttalet på Amesoeurs så är det typ Am-sör vilket inte låter fullt så illa som man kan tro.
Citera
2010-01-05, 17:58
  #2622
Medlem
alprazolam_s avatar
godkväll alla! Lyssnar lite på Venom - At war with Satan och ska precis förpassa mig till kylskåpet och hämta en ny dosa grov.

Jag har lyssnat en massa på thrash och oldschool nu i dagarna. Har även lyssnat en massa på stoner och annan rock´n roll, i form av bla Mustasch, Turbonegro, Black sabbath och Motörhead. Vilket iofs inte hör hemma här...

Ska iaf byta musik ett tag nu. Och det blir Neptune towers - Caravans to empire algol. Fenriz ftw!

Efter det blir det lite Japanska Sabbat - Evoke
Citera
2010-01-05, 18:04
  #2623
Medlem
Seriously.s avatar
Just nu rullar Merciless - Back to North

Tror även att Mayhem's De Mysteriis Dom Sathanas album är på G.
Citera
2010-01-05, 19:18
  #2624
Medlem
Larsjudens avatar
Sitter och lyser upp vintermörkret med lite Beneath the massacre och Hour of penance, teknisk dödsmetal när den sitter som bäst
Citera
2010-01-05, 19:58
  #2625
Medlem
von_Ss avatar
Mithotyn - Embraced By Frost

spökmusik...
Citera
2010-01-05, 20:08
  #2626
Medlem
Samael - After the sepulture

Brings back memories
Citera
2010-01-05, 20:42
  #2627
Medlem
MixPixs avatar
Har lyssnat några varv på Trelldoms skiva Til Et Annet.. den är ju urtråkig.
Att jämföra med deras senaste Til Minne... som är rent grym, en av mina favoritskivor.

NP: Trelldom -By My Will en riktigt grym låt från Til Minne skivan
__________________
Senast redigerad av MixPix 2010-01-05 kl. 20:52.
Citera
2010-01-05, 22:16
  #2628
Medlem
Shalashaskas avatar
Joyless - Unlimited Hate

Sista låten är riktigt spännande:
http://www.youtube.com/watch?v=OoklKOLFLmk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in