2010-03-18, 17:48
  #3817
Medlem
TheInsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unpronounceable
Det är väl några låtar på Fever Dream som har viss gnutta jazz. Är inte alls inne på jazz så jag kan vara helt ute och cykla.

Ja, jag är helt inne på sovrums-stuket. Kommer mycket riktigt från mitt intresse för överdistad kängpunk.

Edit: grejen är att det inte är dåligt inspelat utan att det är meningen att det faktiskt SKA låta som det gör.

Jo jag förstår det Jag är en mer pretto-metalkille. Har väldigt svårt för dåligt producerad punk tex. Både vad gäller ljud och hjärndöda låtidéer, hehe Det fungerar ibland med sämre produktion men generellt vill jag ha ett bättre ljud samt att utförandet ska låta hyfsat bra.
Citera
2010-03-18, 17:53
  #3818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheInsane
Jo jag förstår det Jag är en mer pretto-metalkille. Har väldigt svårt för dåligt producerad punk tex. Både vad gäller ljud och hjärndöda låtidéer, hehe Det fungerar ibland med sämre produktion men generellt vill jag ha ett bättre ljud samt att utförandet ska låta hyfsat bra.

Bra. Då är vi överens att vi har totalt olika preferenser när det gäller musik. Självklart lyssnar jag inte bara på oljudsbaserat musik (torsk på spacerock & ambient tex) men ska det vara hårdare tongångar vill jag ha det så skitigt och jävligt som möjligt.
Citera
2010-03-18, 19:33
  #3819
Medlem
Byfånes avatar
NP Gorgoroth - Sign of a open eye

Jag tänker alltid på bög skämt i början av låten
Citera
2010-03-18, 19:38
  #3820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
NP Gorgoroth - Sign of a open eye

Jag tänker alltid på bög skämt i början av låten

sign of an open browneye...

NP: Horrid Cross - III
Citera
2010-03-18, 20:00
  #3821
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
NP Gorgoroth - Sign of a open eye

Jag tänker alltid på bög skämt i början av låten


Hahaha vafan..

np: Through the pain - Time heals nothing (i sin helhet)
Citera
2010-03-18, 20:43
  #3822
Medlem
Attackers avatar
Mercyful Fate - Melissa

Deras absolut bästa låt. Helvete!
Citera
2010-03-18, 20:56
  #3823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unpronounceable
sign of an open browneye...

NP: Horrid Cross - III

Horrid Cross är STÖRT bra!
Citera
2010-03-18, 21:54
  #3824
Medlem
Infernuss avatar
Gorgoroth - Drömmer Om Död
Citera
2010-03-19, 01:42
  #3825
Medlem
NP: R.U Dead? - Doomworld

Citat:
Ursprungligen postat av Infernus
Jaha, vill du förklara?

Små, löjliga och överflödiga band roar mig.
__________________
Senast redigerad av electricfuneral 2010-03-19 kl. 01:49.
Citera
2010-03-19, 02:17
  #3826
Medlem
Sarcophaguss avatar
Dismember - Time Heals Nothing
Citera
2010-03-19, 10:09
  #3827
Medlem
VampireLestats avatar
Frontier - Demo 2010

Förvånansvärt bra black för att vara deras första demo
Citera
2010-03-19, 12:25
  #3828
Medlem
Attackers avatar
Chaos Invocation - In Bloodline with the Snake

Har ni inte hört så bör ni definitivt kolla upp! http://www.myspace.com/chaosinvocation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in