Citat:
Ursprungligen postat av unpronounceable
Det är väl några låtar på Fever Dream som har viss gnutta jazz. Är inte alls inne på jazz så jag kan vara helt ute och cykla.
Ja, jag är helt inne på sovrums-stuket. Kommer mycket riktigt från mitt intresse för överdistad kängpunk.
Edit: grejen är att det inte är dåligt inspelat utan att det är meningen att det faktiskt SKA låta som det gör.

Jo jag förstår det

Jag är en mer pretto-metalkille. Har väldigt svårt för dåligt producerad punk tex. Både vad gäller ljud och hjärndöda låtidéer, hehe

Det fungerar ibland med sämre produktion men generellt vill jag ha ett bättre ljud samt att utförandet ska låta hyfsat bra.