Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nidingr - Mystery of Toil
Ingen annan som gillar detta band? Jag älskar det. Påminner lite om 1349. Sångaren är grym.
Jo jag tycker dom e awesome!
Har droppat dom i tråden nångång.
Ja nu ska vi se...
NP: Norsk svart metall - the third wave (Compilation)