2009-10-16, 23:22
  #1417
Medlem
NirvanAs avatar
Verkar mest bara vara obskyr underground bm samt brutal death&grind i denna tråd... blähhh.
Citera
2009-10-16, 23:25
  #1418
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Verkar mest bara vara obskyr underground bm samt brutal death&grind i denna tråd... blähhh.

Du får väl ta och posta nåt annat då Jag lyssnar på all möjlig metal.

Nidingr - Makhashanah
Citera
2009-10-16, 23:27
  #1419
Medlem
Ballfagers avatar
Vazal Chaos/Death (på irriterande QuickTime-filer). Holländsk lo fi-bm. OK, men inte jättespännande.
__________________
Senast redigerad av Ballfager 2009-10-16 kl. 23:31.
Citera
2009-10-16, 23:35
  #1420
Medlem
Thyrfs avatar
Belphegor - reichswehr in blood

sett fram imot detta album hela året
ock dom sviker inte \m/><\m/
Citera
2009-10-16, 23:36
  #1421
Medlem
Thyrfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Verkar mest bara vara obskyr underground bm samt brutal death&grind i denna tråd... blähhh.


mmm tror inte du hittar Nirvana här
Citera
2009-10-16, 23:40
  #1422
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nidingr - Mystery of Toil

Ingen annan som gillar detta band? Jag älskar det. Påminner lite om 1349. Sångaren är grym.
Jo jag tycker dom e awesome!
Har droppat dom i tråden nångång.

Ja nu ska vi se...

NP: Norsk svart metall - the third wave (Compilation)
Citera
2009-10-16, 23:50
  #1423
Medlem
Thyrfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nidingr - Mystery of Toil

Ingen annan som gillar detta band? Jag älskar det. Påminner lite om 1349. Sångaren är grym.


dom är grym som fan!!
1349 soundet kan nog bero på att 3medlemar i Nidingr spelar eller har spelat i 1349 Teloch, Laureano, Seidemann..





Azarath - I Hate Your Kind
__________________
Senast redigerad av Thyrf 2009-10-16 kl. 23:53.
Citera
2009-10-17, 00:23
  #1424
Medlem
Windir!!
Sanslöst bra - http://www.youtube.com/watch?v=54GUbY32CwM
Citera
2009-10-17, 00:24
  #1425
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Fan, tycker knappt man ska göra musikvideos till black metal. En som jag gillade lite var corpus christii - Soaked in your blood; på sina ställen.

Jaja, strunt i videon; jag säger bara att dom lär prestera bra mycket bättre än så. Inte speciellt "hostile" och "agressive" alls, precis som mannen lite högre upp också nämnde! Jag är besviken.

Mangla då för fan era jävla psykopater!!!


Glöm inte Call of the wintermoon
Citera
2009-10-17, 00:25
  #1426
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irmscher
Glöm inte Call of the wintermoon
Den är samtidigt den sämsta och den bästa black metal-videon någonsin.

Np: Blandning av Wolves in the Throne Room, Burzum och Summoning. Passar regnet och mörkret.
__________________
Senast redigerad av sp3tt 2009-10-17 kl. 00:37.
Citera
2009-10-17, 00:49
  #1427
Medlem
Thyrfs avatar
nargaroth-fruehling
Citera
2009-10-17, 01:15
  #1428
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrf
nargaroth-fruehling
Stört bra låt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in