2009-11-07, 02:07
Medlem
R.Stotzkys avatar
En bm-träff vore kul, men även om det är riktigt nekro att träffas i skogen i december så tycker jag nog att vi borde vänta tills det blir en aning varmare, sen träffas vi i nåt grustag nånstans så vi kan elda ordentligt och spela ond musik hela natten.

En annan anledning att vänta är att jag måste spara ihop lite pengar, för just nu har jag inga som jag kan lägga på onödigheter.
Citera
2009-11-07, 02:30
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
En bm-träff vore kul, men även om det är riktigt nekro att träffas i skogen i december så tycker jag nog att vi borde vänta tills det blir en aning varmare, sen träffas vi i nåt grustag nånstans så vi kan elda ordentligt och spela ond musik hela natten.

En annan anledning att vänta är att jag måste spara ihop lite pengar, för just nu har jag inga som jag kan lägga på onödigheter.
Är det krav på corpsepaint?
Citera
2009-11-07, 03:01
Medlem
Jag tar med Sumerian Cry och en get och lite knivar.
Ett flashbackmöte ska ju se ut som videon till Dismembers Soon To Be Dead, fast vi grillar marshmallows i all den där jävla elden medans vi springer runt.
Senast redigerad av kortnamn 2009-11-07 kl. 03:07.
Citera
2009-11-07, 04:05
Medlem
Adversariuss avatar
Jag är på som fan att träffas. Då kan ni alla få slå ner mig i verkligheten som tack för mina kontinuerliga elitistfasoner

Stockholmsområdet är väl givet?
Citera
2009-11-07, 04:09
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag är på som fan att träffas. Då kan ni alla få slå ner mig i verkligheten som tack för mina kontinuerliga elitistfasoner

Jag tycker också Sthlms-området låter bäst.
Vissa bor där, vissa bor i närheten och vissa kan sig tid med nån timme på tåg. Det är inte som att bo i Pajala.

Men vafan, vore skitskoj.

OnT; NP:Anaal Nathrakh - Between Shit And Piss We Are Born

Dock så är jag varken sugen på BM eller DM för tillfället.
Citera
2009-11-07, 11:20
Medlem
R.Stotzkys avatar
Va fan ska allt vara i Stockholm för? Sex timmar på tåg tur och retur, som väl lär gå på 2000 spänn med SJs rövarpriser är inte direkt prisvärt för en kväll med black metal.

NP: Behexen - By The Blessing of Satan
Citera
2009-11-07, 11:37
Bannlyst
Citat:
Va fan ska allt vara i Stockholm för? Sex timmar på tåg tur och retur, som väl lär gå på 2000 spänn med SJs rövarpriser är inte direkt prisvärt för en kväll med black metal.

Känns som att de flesta bor i sthlm med omnejd dock. Kan ju ha fel, men, det som vore mest rättvist är ju att mötas i närheten där de flesta bor.

Now Playing: Anorexia Nervosa - Drudenhaus
Citera
2009-11-07, 15:11
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius

hahahah
Citera
2009-11-07, 15:12
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:

hahahahahahah sant så sant! SJ har verkligen blivit fruktansvärda.

np: Mörk Gryning - Journey
Citera
2009-11-07, 16:15
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Nej, det är mycket möjligt, men jag själv kan tycka att man lär känna folk ganska snabbt även om det inte är så mycket mer än en avatar och en viss musiksmak.

Men att samlas på ett ställe liksom, grilla äcklig korv med bröd och haila satan, vad är det för fel med det? Antar att det var vad Kvarnriten var ute efter, tyvärr tog jag mig inte dit. Men om någon styr upp så vore det kul, jag är för dålig pp det.

Folk som är inbjudna
I stort sett varenda jävel ifrån den här tråden, förutom dom som möjligtvis namedroppar en låt med Dimmu Borgir var 3:e månad.
Se där, något som jag missat när jag inte vart ut på nätet igår.
Låter ju som en riktigt kul ide faktiskt! Kul som fan att se vilka folk är. Tycker dessutom att det är uteslutande trevliga prickar som skriver i den här tråden!

Lyssnar på Windir - 1184 Todeswalzer är ju så jävla bra!
Citera
2009-11-07, 16:44
Medlem
sp3tts avatar
Köttar på med Antaus - Control and Abuse och andra låtar från Blood Libels, härligt mangel. Sen ska jag lyssna på Katatonias nya platta. Någon som hört den? Vad tyckte ni?
Citera
2009-11-07, 17:32
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Köttar på med Antaus - Control and Abuse och andra låtar från Blood Libels, härligt mangel. Sen ska jag lyssna på Katatonias nya platta. Någon som hört den? Vad tyckte ni?
Jag har den på datorn, har bara lyssnat en gång. Tycker förra skivan var bättre. Jag får ta och lyssna en gång till. Det var ju inte dåligt, men jag saknade hitlåtar som tex "July" och "In the white" som man kan finna på the great cold distance.
Det får som sagt bli en lyssning till.

NP: Katatonia - In the white

Ursäkta för offtopic. Jag dundrar på Serpents of the light med Deicide direkt efter denna låt e slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in