Citat:
Ursprungligen postat av
Phalguna
.
Död åt journalister! Vill man läsa riktiga intervjuer med band så finns det fortfarande idag faktiskt rätt många zines som håller standard. Men fan vad mycket skitmänniskor man skulle slippa på konserter i bl.a. Sverige ifall tidningar som SRM och Closeup hade anammat samma inställning till all extremmetal som de har till NSBM.
Avhandlar inte typ dom två första numren som C.U.M någonsin gjorde rätt mycket death metal? Vill minnas intervjuer med både Deicide och Cannibal Corpse.
Close-Up har varit allt för hjälpande med massor utav musik i mina öron för att jag ska kunna bajsa på dom, men visst finns det en del skit dom börjat med och som dessutom blivit värre med åren. Nu är jag inte längre en trogen prenumerant sen många år tillbaka, men har köpt alla dom senaste utgåvorna, ca 5-6 månader tillbaka. Det här med någon helsida där folk förklarar vad deras tatueringar betyder var dock det löjligaste jag sett på väldigt länge. Ska man ens börja med något sådant får man faktiskt ta folk som betyder något för metal-världen, varför inte Max Cavalera, Phil Anselmo eller något gammal DM/BM-legend. Fast dom kanske inte vill ställa upp på sådant trams. Så istället väljer man sångaren från Five Finger Death Punch.....
NP: Behemoth - Amen