Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-26, 20:57
  #15877
Medlem
Hundkatt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Vad härjar du om? Folk som identifierar sig med "satanism" etc bör också skjutas, minst.
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Hurså? Resonemanget fungerar ungefär vice versa: Jag har svårt att tolerera människor som anammar black metal (exempelvis) som "nöje". De bidrar ju till att förverka just den extremismen, våldet och avsaknaden utav moraliska begränsningar vilket bland annat var skälen till att jag över huvud taget började intressera mig för - samt experimentera med extrem musik.
Det där är vad jag härjar om.
Urbota korkat uttalande.

Satanism....

NP: One Tail, One Head - The Splendour of the Trident Tyger
Citera
2013-08-26, 21:11
  #15878
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Det där är vad jag härjar om.
Urbota korkat uttalande.

Satanism....

NP: One Tail, One Head - The Splendour of the Trident Tyger

Haha. Idiot.

Eyehategod - Sisterfucker
Citera
2013-08-26, 21:18
  #15879
Medlem
Pentagrammatons avatar
Tycker alla i tråden bör skjutas och hängas i lyktstolpar, oavsett vad ni tycker om saker.

NP: Watain - Sleepless Evil
Citera
2013-08-26, 21:39
  #15880
Medlem
Frank Friendlys avatar
Jag tycker om min mamma och köttbullar!



Nytt Från White Medal! Låter larvigt bra.


https://soundcloud.com/aphelion-productions
Citera
2013-08-26, 21:39
  #15881
Medlem
Adversariuss avatar
Eftersom ni blomjordspundare uppenbarligen inte hajat någonting än får jag väl i vanlig ordning komma in och reda ut true-debatten en... gång... för alla.


Här spisas det Plaga så det står härliga till, och har gjorts hela dagen. Det finns liksom inget bättre komplement till att sitta på Östermalm och sköta ett helt jävla företag i princip själv. Tänk att jag kan säga det och faktiskt tala sanning... Hur känns det, kära små nattvakna socialbidragsuppkrökare, att ha en tvättäkta borgarbracka i er mitt? Jag göder kosmos och etablissemanget hela dagarna, för aningen högre lön än en genomsnittlig McDonald's-medarbetare. I AM THE HARBINGER OF TOTAL LIFE!

De två första låtarna, exklusive introt, är rent löjligt mästerliga. Polen, säger jag bara...

NP: Plaga - Śmierć Cieplna Wszechświata

Min polska kollega blev förresten väldigt intrigerad av texterna till den här plattan - sedan drog jag på nästa växel och gav henne ett par hörlurar med Infernal War i. Jävlar vilken blick jag fick.
Citera
2013-08-27, 02:35
  #15882
Medlem
von_Ss avatar
Misär, smuts och hat är ungefär vad jag förknippar med Polen och det är naturligtvis optimala grunder för en BM-scen av högsta klass. Jag har aldrig hört Plaga men jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem från jobbet. En gång blev jag rånad i Poznan, tjyvarna vars hudfärg påminde om en klassisk svensk oktoberhimmel kom över motsvarande 7 kronor och 50 öre.

NP: Burzum - Belus
Citera
2013-08-27, 04:20
  #15883
Medlem
von_Ss avatar
Tjuvlyssnar lite på Plaga. Det låter nästan löjligt bra. Ser fram emot att få provlyssna med högtalare som inte får plats i ett ekorranus.
Citera
2013-08-27, 11:29
  #15884
Medlem
AportMedEnAborts avatar
Är det någon som vet vem snubben som börjar "messa" runt 2:55 är? Lirar han i något band eller gör han något annat som är värt att titta närmare på?(Det är Ofermod som spelar i klippet.)

http://www.youtube.com/watch?v=H-wD0M_ILOA

Ignorera mig. Jag har svaret.
Citera
2013-08-27, 12:17
  #15885
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AportMedEnAbort
Är det någon som vet vem snubben som börjar "messa" runt 2:55 är? Lirar han i något band eller gör han något annat som är värt att titta närmare på?(Det är Ofermod som spelar i klippet.)

http://www.youtube.com/watch?v=H-wD0M_ILOA

Ignorera mig. Jag har svaret.

Dela gärna med dig av svaret!
Citera
2013-08-27, 19:42
  #15886
Medlem
Naturochtraditions avatar
Svartsyn - Black testament

Ruskigt bra
Citera
2013-08-27, 19:59
  #15887
Medlem
Phalgunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Du bör jobba med dig själv om du anser att det är okej att misshandla någon för att du inte delar personens musiksmak.

Jag har aldrig varit någon som börjar bråka utan egentlig anledning. Samhället är dock fyllt av människor som gör det, mer bland exempelvis normala fotbollskillar än satanister med bandtröjor, men likväl torde det finnas några som läser i denna tråd. Det var en skämtsam uppmaning till våld mot en viss typ av människor som idag flockas på spelningar. Inte för att någon ”förtjänar stryk”, utan för att det skulle motivera mig själv att orka gå på konserter oftare.

Jag kan inte närma mig pacifism/metal ov death eller "LHP"/ondska diskussionerna utan att överbelasta hjärnans sarkasmcentrum, så det får vara.

Lyssnar på Goatmoon/Godless North spliten. Klart godkänt, fast sämre än bandens senaste släpp.
Citera
2013-08-27, 22:31
  #15888
Medlem
Tristramns avatar
Satte mig ner igår och kollade upp Cult of Fire - Triumvirát.
Helt klart godkänt såhär långt. Är det någon här som har beskådat dem live?
Vad jag har sett och läst ska det tydligen vara en aning annorlunda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback