Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Med tanke på den allmänna diskretionen kring dödsfallet, och alla utlåtanden om de svåra personliga problem han genomgått under en längre tid (och som tycks ha eskalerat precis innan hans död), vore det väl inte särskilt vågat att tippa på 1. självmord(avsiktlig överdos eller annan metod) eller 2. oavsiktlig överdos.
Vad jag hört och förstått så var det självmord. GrindOve på trash palace är min källa på det, så huruvida det är sant eller inte överlåter jag till honom.
Nu jävlar är det folköl här i stugan och ett jävla spisande precis i vanlig ordning, och med tanke på att jag är solo för helgen så körs det på höga volymer!
Först ut är:
Doom - Total Doom LP
En compilation av tidiga eps, och gillar man Doom så är detta är jäkligt värt köp! Gillar man inte Doom så kan man väl helt enkelt äta skit.
Nästa:
Cryptic Slaughter - Convicted
Behöver jag ens nämna ett ord här? Stenhårt och en av de finare plattorna som finns! Har man inte kollat upp dessa så är det bakläxa deluxe.
Senare:
Carcass - Reek of Putrefaction
Bara för att jag ska rensa huvudet tomt! Uppföljaren är däremot betydligt bättre tycker jag! (än så länge iaf..)