Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Hälften av mina hjärnceller må ha lämnat mig, men var det inte ett snedstreck mellan Black och Death innan? Eller är jag bara ett jävla cp? Jag har alltså läst trådens titel minst 10 000 gånger...
Är den bra den där Xasthur-plattan eller? Jag har helt enkelt haft fullt upp med annat och inte ens orkat tanka hem den. Tycker Xasthus har släppt så mycket skräp genom åren men har heller aldrig gett stackarn en ärlig chans.
NP: Skitsystem - Skrivet i blod, ristat i sten
Även om det ät OT så kanske det glädjer någon att de har en ny skiva på G!
Ja du, nu gjorde du mig osäker. Jag vet faktiskt inte, men jag har för mig att den alltid hetat som den gör.
Tycker, efter några genomlyssningar av varje platta, helt klart att Telepathic är det bästa han gjort. Där kommer ljudbilden, stämningen, mörkret och allt annat till sin fulla rätt. Ge den några genomlyssningar så ska du se. Enligt mig(och de flesta andra också, verkar det som) nådde han sitt kreativa högvattenmärke i mitten på 2000-talet, alltså i mitten av karriären. Subliminal Genocide och To Violate The Oblivious från samma period kniper andra- och tredjeplatsen i min mening.
Schysst med ny Skitsystem, de är ju av allt att döma fortfarande farligt vassa på det de gör så det lär knappast bli dåligt.