Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Fan i muttan, har helt missat att Tiamat släppt ny skit. Älskade Amanethes så förväntningarna ligger på topp. Någon som hört hela ännu?
ej hört, överväger dock att investera lite tid i den då jag fullkomligt dyrkar Astral Sleep, Clouds och Wildhoney...har generellt inget emot deras föreändringar genom åren, men jag har bara inte kommit till skott att spana in de mer sentida...
Gjorde förövrigt en fuling igår och tankade Svartidaudi's platta, lyssnade på tuben (inte optimal miljö men tiden tillät inte annorlunda), låter FRUKTANSVÄRT bra! Får lite samma känsla som när jag lyssnar på Funeral Mist eller DSO, dvs hot och hat
Citat:
Ursprungligen postat av automatom
Adversarial - Spiraling Towards the Ultimate End
Någon som postade Mando Diao men det var väl i frågan om vilket album som var bäst, seriöst skaffa er ett liv

Eftersom att du är en oerhört klok person förstår du att det inlägget just handlade om vilken platta i år som är bäst(med andra ord aningen off topic i dessa sammanhang), och det är ju knappast MITT fel att bara två svartmetall-skivor föll mig i smaken i år? Och ett liv utanför svartmetallens snäva gränser är faktiskt ganska tillfredställande i många fall! Man behöver ju inte svälja allt helt okritiskt; tvärtom
Dissection - Night's Blood