Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Den bästa låten som Bathory har gjort är ändå one rode to asa bay
Magisk helt enkel!
Den har fan inte en chans emot tidigare dängor som "Possessed", "Reaper", "Equimanthorn", "Call from the Grave", "Raise the dead"..blabla, listan kan göras längre än vad du ens vågar föreställa dig.
Men visst är det en bra låt du nämner generellt. Medioker för att vara signerad Quorthon dock.
O hör sen!
np:
Ofermod - Thamuiel
Tyvärr så börjar den här skivan dala avsevärt i värde för mig. Fråga mig inte varför, någonting säger mig att det är nästan lika intetsägande som på förra albumet.